Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Old Nov 22, 2010 | 08:56 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
From: Sweden
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Haha, använder inte Facebook

Old Nov 22, 2010 | 09:15 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Lovar att slänga upp lite pics om det går vägen Felix

Old Nov 22, 2010 | 09:58 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm, Sweden
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
mjäk

Old Nov 22, 2010 | 10:00 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Nu ska jag åka och läsa av mina felkoder.

Är det kattarna så blir jag arg. En polare hade liknande symptom på sin S8 för ett par månader sen. 25,000 spänn. Per sida. Det är fan inte okej.
25.000 per sida? Låter ju helt absurt.. hur många kattar har du? köp nån annanstans är mitt tips :P

Last edited by Sideways_swe; Nov 22, 2010 at 10:08 AM.
Old Nov 22, 2010 | 10:19 AM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
25.000 per sida? Låter ju helt absurt.. hur många kattar har du? köp nån annanstans är mitt tips :P
En på varje sida. Det är nästan alltid passagerarsidan som går paj på Audisar. Det finns piratdelar tydligen för typ 7', men det är tydligen inget vidare på besiktningen om man har en nitisk besiktningsman.

Men det var bara en givare till bränsleblandningen som strulade nu - puuuh! Härliga killar på Borschverkstaden på Kungsholmen också. Åker förbi nu på eftermiddagen och tre gubbar ser helt galet stressade ut med att laga en plog som ser ut att sitta i fronten på en pickis. Antar att någon har bråttom med den med vädret på G. Frågar om någon har lust att läsa av koder, varvid en av killarna släpper allt han gör och kutar ut och kopplar in datorn. Samtidigt som jag sitter och funderar på om jag behöver en ny motor (med min vanliga tur är det ju inte omöjligt) så säger han, "Jaså, det är den blandar-givaren. Kör ner till verkstaden så öppnar jag." Innan jag hinner öppna förardörren efter att jag kört ner har de haft ur ena stolsryggen i baksätet, skruvat loss givaren och bytt till en ny.

Ungefär när jag frågar om jag behöver boka någon tid för jobbet så säger han, "Njae, nu är det ju klart!". Han ser att jag fumlar efter plånboken och säger, "Äh strunt i det där." Och innan jag ens hunnit tacka och bocka för att jag både fick avläsningen, jobbet och reservdelen helt gratis(!) så har han telefon i ena handen och verktyg till plogen i nästa och fortsätter pula med det han gjorde innan.

Dagens ros!!

Old Nov 22, 2010 | 10:26 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
^^ Shit det är vad man kallar service!

Sån där service är man inte med om ofta när det gäller bilverkstäder. Speciellt inte om man åker till märkesverkstäder..

Last edited by Sideways_swe; Nov 22, 2010 at 10:31 AM.
Old Nov 22, 2010 | 11:25 AM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jepp, helt oväntat dessutom. Undrar hur de tjänar pengar?

Då vet man hur det känns att vara David också, för det var enda gången i mitt liv jag har funderat på att hångla upp en snubbe.

Old Nov 22, 2010 | 11:38 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
^^ Den känslan hade jag häromdagen när jag helt utan anledning fick två tacotallrikar med extra kött på Taco Bar fast jag bara beställde och betalade för en.

Skämt åsido, den verkstaden ska jag lägga på minnet.

Strebo att hon ringde tillbaka är ju ett sjukt bra tecken

Old Nov 22, 2010 | 11:47 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
^^ Dessvärre "bara" ett meddelande. Men visst, bättre än inget.

Old Nov 22, 2010 | 12:20 PM
Dave S's Avatar
|
Teamspeed Pro
From: Voiding the warranty
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
^^ Den känslan hade jag häromdagen när jag helt utan anledning fick två tacotallrikar med extra kött på Taco Bar fast jag bara beställde och betalade för en.

Skämt åsido, den verkstaden ska jag lägga på minnet.

Strebo att hon ringde tillbaka är ju ett sjukt bra tecken
Jag fick 2 cheeseburgare gratis på McD idag. Samma känsla

Hade nyss någon telefonförsäljare som ringde angående en undersökning från trafikverket. Efter tredje försöket att få min mail rätt, så lät jag henne bara köra med den totalt felaktiga. Gmail ville hon först få till hotmail, sen till Gemail. Inget .com eller så utan bara adress@gemail. Sen skrev hon @ som "att". Varför låta medelålders kvinnor jobba med datorer...

Thread Tools
Search this Thread

All times are GMT -4. The time now is 08:10 PM.