Swedish Teamspeeder? Get in here!
25.000 per sida? Låter ju helt absurt.. hur många kattar har du? köp nån annanstans är mitt tips :P
Last edited by Sideways_swe; Nov 22, 2010 at 10:08 AM.
Men det var bara en givare till bränsleblandningen som strulade nu - puuuh! Härliga killar på Borschverkstaden på Kungsholmen också. Åker förbi nu på eftermiddagen och tre gubbar ser helt galet stressade ut med att laga en plog som ser ut att sitta i fronten på en pickis. Antar att någon har bråttom med den med vädret på G. Frågar om någon har lust att läsa av koder, varvid en av killarna släpper allt han gör och kutar ut och kopplar in datorn. Samtidigt som jag sitter och funderar på om jag behöver en ny motor (med min vanliga tur är det ju inte omöjligt) så säger han, "Jaså, det är den blandar-givaren. Kör ner till verkstaden så öppnar jag." Innan jag hinner öppna förardörren efter att jag kört ner har de haft ur ena stolsryggen i baksätet, skruvat loss givaren och bytt till en ny.
Ungefär när jag frågar om jag behöver boka någon tid för jobbet så säger han, "Njae, nu är det ju klart!". Han ser att jag fumlar efter plånboken och säger, "Äh strunt i det där." Och innan jag ens hunnit tacka och bocka för att jag både fick avläsningen, jobbet och reservdelen helt gratis(!) så har han telefon i ena handen och verktyg till plogen i nästa och fortsätter pula med det han gjorde innan.
Dagens ros!!
^^ Den känslan hade jag häromdagen när jag helt utan anledning fick två tacotallrikar med extra kött på Taco Bar fast jag bara beställde och betalade för en.
Skämt åsido, den verkstaden ska jag lägga på minnet.
Strebo att hon ringde tillbaka är ju ett sjukt bra tecken
Skämt åsido, den verkstaden ska jag lägga på minnet.
Strebo att hon ringde tillbaka är ju ett sjukt bra tecken
Hade nyss någon telefonförsäljare som ringde angående en undersökning från trafikverket. Efter tredje försöket att få min mail rätt, så lät jag henne bara köra med den totalt felaktiga. Gmail ville hon först få till hotmail, sen till Gemail. Inget .com eller så utan bara adress@gemail. Sen skrev hon @ som "att". Varför låta medelålders kvinnor jobba med datorer...