Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #781  
Old 04-21-2008, 03:37 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
David, har fått mina stickers och självklart är de i silver =) Om du har lust att byta bort ett svart så får du gärna skicka det till:

FelixWinqvist
Birger jarlsgatan 57a
11383 Stockholm

Ge mig din adress så skickar jag iväg ett direkt =)
 
  #782  
Old 04-21-2008, 05:54 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Heh, mina var också silver! Tyckte att de såg svarta ut, men när jag drog upp papperet runt var de silvriga. Höll på att sätta det på bilen idag och upptäckte att jag satte det spegelvänt (kl 0700 i morse, så aningens nyvaken). Rev försiktigt av det och ska försöka igen på utsidan med ett förhoppningsvis bättre resultat

Förresten, hur kan sthlm va skandinaviens huvudstad då Kbh är större?
Malmö är iaf skandinaviens rövhål.
 
  #783  
Old 04-21-2008, 07:11 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Heh, mina var också silver! Tyckte att de såg svarta ut, men när jag drog upp papperet runt var de silvriga. Höll på att sätta det på bilen idag och upptäckte att jag satte det spegelvänt (kl 0700 i morse, så aningens nyvaken). Rev försiktigt av det och ska försöka igen på utsidan med ett förhoppningsvis bättre resultat

Förresten, hur kan sthlm va skandinaviens huvudstad då Kbh är större?
Malmö är iaf skandinaviens rövhål.
Doh
 
  #784  
Old 04-21-2008, 09:05 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Felix....TUSEN tack för avataren, den är grym!
 
  #785  
Old 04-21-2008, 09:15 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Har gjort en fet till Mbolo men har den hemma, du får den nog ikväll om DJ är snabb.
 
  #786  
Old 04-21-2008, 12:51 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Jag har satt på klistermärket på bilen. Bild kommer snart...
 
  #787  
Old 04-22-2008, 06:50 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Gôtlaborgare, hur långt är det mellan Ytterby och Kungälv? Kan man... öh.. gå den biten?
 
  #788  
Old 04-22-2008, 06:56 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
^ Det var visst 5 km.

Om ni ser en stockholmare i smoking och en småländska i långklänning gående i vägrenen längs den vägen den 17 maj så får ni tuta
 
  #789  
Old 04-22-2008, 12:51 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Ser ni en man i smoking runt gbg den 17e, sikta på benen!
 
  #790  
Old 04-22-2008, 01:03 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Ser ni en man i smoking runt gbg den 17e, sikta på benen!
Benen? Verkar ologiskt, då kan ju personen ifråga hämnas. Om du inte backar tillbaka och slutför jobbet dvs ....
 



All times are GMT -4. The time now is 08:56 PM.