Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #7621  
Old 10-16-2010, 01:43 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Bästa jag läst David Eller att vi beskattar maten olika beroende på fetthalt %. Sen måste restaurangerna kompensera precis som Aston gör med sin cygnet för att få ner värdena, lol.
 
  #7622  
Old 10-16-2010, 01:46 PM
EVO's Avatar
EVO
EVO is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2008
Location: Sweden
Posts: 465
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Och på tal om IKEA sa farsan att dom hade sänkt varmkorven till 4kr, var i Linköping. Gamle Kamprad som var där och tyckte korven var dyr kanske?
 
  #7623  
Old 10-16-2010, 02:20 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Bästa jag läst David Eller att vi beskattar maten olika beroende på fetthalt %. Sen måste restaurangerna kompensera precis som Aston gör med sin cygnet för att få ner värdena, lol.
Plus att det blir kul att kolla på alla tjockisar som fastnar när de försöker ta sig in.
Ska man ska ut skatt för något så är det dock socker, inte fett. Jag har kört på lchf sedan i våras samtidigt som jag tränat hårt och det ger sjukt bra resultat. Bara att skippa socker gör bra mycket mer än att skippa fett.
 
  #7624  
Old 10-16-2010, 02:31 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Blir värre och värre där nere:
Svensk stupad i Afghanistan - Försvarsmakten
RIP.
 
  #7625  
Old 10-16-2010, 04:23 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Fy fan, känns så konstigt på något sätt att killar härifrån dör i kriget där borta. Jag är van vid att jenkarsoldater blir sprängda varje dag men visst tar man det rätt personligt när en av våra faller till offer. Jag blir ganska förbannad om jag ska vara ärlig...
 
  #7626  
Old 10-17-2010, 10:56 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Jag tycker det är bra att vi har militär närvaro där nere, men det är för jävligt att svenska soldater stupar. Jobbar med en hel del killar som varit nere både en och två rundor, både i Affe och Kosovo, så det känns ganska close to home när man vet att det lika gärna kunde varit en kompis.
 
  #7627  
Old 10-18-2010, 04:01 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Satt och ögnade artikeln på AB om Afghanistan …. och så såg jag denna från svensklägret …… ZING! Skulle gärna vilja tacka henne för sin insats för freden…..

 
  #7628  
Old 10-18-2010, 05:21 AM
knutherta's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: Oct 2008
Posts: 39
knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Hehe shortsen är iaf reglementerad utrusting. Trodde dock inte det var nån som använde dom.. Enda gången folk hade dom på sig när jag var i Kosovo var om dom skulle fula sig.
 
  #7629  
Old 10-18-2010, 05:30 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
^ Fula sig, as in ... göka?
 
  #7630  
Old 10-18-2010, 05:42 AM
knutherta's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: Oct 2008
Posts: 39
knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
haha nja, mer vid nån tillställning på mässen.. fast det blev kanske nån action med groupies efteråt vad vet jag

 



All times are GMT -4. The time now is 04:01 AM.