Swedish Teamspeeder? Get in here!
Man blir ju nästan förbannad över hur billigt det är med bilar i US. Kolla in den här Gt3an, perfekt moddad mk2 för typ 800 svenska.
Moton
Porsche : 911: eBay Motors (item 260677851737 end time Nov-03-10 19:43:20 PDT)
Moton
Porsche : 911: eBay Motors (item 260677851737 end time Nov-03-10 19:43:20 PDT)
Nu står den gömd och bortglömd i ett garage, med urkopplat batteri, en torrboll i baksätet och några extra vinterdvala-kilon i däcken.
Förut låg Ikea perfekt på vägen hem så man kunde glida in å käka lite billiga köttbullar, men nu har de dessutom flyttat fanskapet till andra sidan stan. Dessutom är ALLA kunder på Ikea tjocka. Jag blev riktigt rädd när jag såg det idag, trodde seriöst att jag hamnat i Georgia ett tag.
Jag har ett bra förslag som jag hoppas att något parti ska snappa upp. Dörrarna på alla resturanger ska vara omvänt proportionella till hur onyttig maten är. Ju onyttigare mat, desto smalare dörrar. Gå till ett ställe med nyttig mat och det är stora breda dörrar. Gå till McD och det ärett litet kryphål. Vips skulle vi bli av med massa fetma!
Jag har ett bra förslag som jag hoppas att något parti ska snappa upp. Dörrarna på alla resturanger ska vara omvänt proportionella till hur onyttig maten är. Ju onyttigare mat, desto smalare dörrar. Gå till ett ställe med nyttig mat och det är stora breda dörrar. Gå till McD och det ärett litet kryphål. Vips skulle vi bli av med massa fetma!