Swedish Teamspeeder? Get in here!
Älskar också C4Sen - förutom att vara en av de snyggaste (älskar widebody utan vinge) så låter den något übergrymt också. Dessutom gillar jag tanken på att ha en 911 som vinterbil en säsong. Så för mig är det inte helt glasklart
C4S:en är ju den långsammaste av 996orna : )
Ngn mer än jag som får Autolifes nyhetsbrev?
Ja, vad sägs om det. Inte en helt vanlig bil precis. Man kunde ju tycka att ett nyhetsbrev från en sida för bilnördar skulle vara lite mer kompetent.
Ngn mer än jag som får Autolifes nyhetsbrev?
Vill du vara med på fest och bankörning får du dock skynda dig - av totalt 100 platser är 85 redan bokade av deltagare från hela Europa. Den mest långväga gästen är en Ferrari 430 Scuderia från Serbien(!). Eller vad sägs om en Rolls-Royce Flying Spur från Estland?
Gjorde just ett unannounced drop-by hos Fordonsmäklarna och kollade på denna Porsche Carrera 911/ 996 4S SVENSKSÅLD 8300MI | Stockholm | Blocket
Var ett tag sen jag satt i en 996 sist - det är inte direkt premium alltså
Var ett tag sen jag satt i en 996 sist - det är inte direkt premium alltså
Men jag gillar idén skarpt. Synd bara att en vanlig 996 är så sjukt ful. C4Sen är ju snygg i alla fall . . .
ok, ta en C4S, dra på en lagom snygg vinge, kanske Techart II-front, sen nytt avgas, PSS9 å några lätta fälgar. Sen kan du alltid foliera den å volia en asball bil.
C4S som vinterbil är iofs en bra affär, men det känns som en A8 borde kunna klara av en vinter?
Gäller det bara att åka å ha kul på vintern hade jag tittat på denna:
Ford Focus RS 305hk | Västerbotten | Blocket
Den verkar riktigt rå, men är iofs fwd.
C4S som vinterbil är iofs en bra affär, men det känns som en A8 borde kunna klara av en vinter?
Gäller det bara att åka å ha kul på vintern hade jag tittat på denna:
Ford Focus RS 305hk | Västerbotten | Blocket
Den verkar riktigt rå, men är iofs fwd.