Swedish Teamspeeder? Get in here!
Tandläkarstudent bjöd på haschmuffins - Malmö - Sydsvenskan - Nyheter dygnet runt
In it for the drugs!
In it for the drugs!
Först efteråt avslöjade utbytesstudenten att han köpt en av ingredienserna i Christiania
Hehe... Nej jag har heller aldrig hallucinerat av hasch, dock kanske det är annorlunda om man inte är förberedd på det, vem vet. Dessutom har jag hört att det är starkare i bakelser än om man röker det. Har själv aldrig provat space cake men det ska vara rätt så starkt tydligen...
Hehe... Nej jag har heller aldrig hallucinerat av hasch, dock kanske det är annorlunda om man inte är förberedd på det, vem vet. Dessutom har jag hört att det är starkare i bakelser än om man röker det. Har själv aldrig provat space cake men det ska vara rätt så starkt tydligen...
Tandläkarstudent bjöd på haschmuffins - Malmö - Sydsvenskan - Nyheter dygnet runt
In it for the drugs!
In it for the drugs!
Last edited by Ludas; Jun 6, 2010 at 12:03 PM.
Killen som har alla smurfblåa superbilar, bl a Zonda Uno, har ju samma efternamn. Jag förstår mig bara inte riktigt på deras smak där borta. En massa smaklösa modifikationer med guld och 2 meter höga vingar.