Swedish Teamspeeder? Get in here!
"För att slippa reparation av något, så köptes en helt ny front in för över 200 000 kronor."
Torbjörn von Braun

Torbjörn von Braun

Last edited by EVO; Nov 27, 2009 at 03:50 AM.
Coolt!
Fan några polare var på väg från Sthlm hit till Lkpg för att festa med mig och en del andra studentkompisar här ikväll. Ungefär 20 minuter sen krockade de på E4an 2 mil utanför Lkpg. Alla är ok men bilen e kvaddad, var dessutom polarens föräldrars bil...
Ahja, får bli att supa bort sorgen så snabbt som möjligt
Fan några polare var på väg från Sthlm hit till Lkpg för att festa med mig och en del andra studentkompisar här ikväll. Ungefär 20 minuter sen krockade de på E4an 2 mil utanför Lkpg. Alla är ok men bilen e kvaddad, var dessutom polarens föräldrars bil...

Ahja, får bli att supa bort sorgen så snabbt som möjligt
De står vid motorvägen och inväntar bärgningsbil, polis och ambulans. Antar att de låter sig kollas där...
En timme senare, vid 17.35, hände en fjärde olycka, även denna gång i södergående körfält på E4 norr om Linköping. Flera bilar hade kolliderat och framkomligheten var begränsad. Det var strax efteråt oklart om någon kommit till skada.
/corren.se
En timme senare, vid 17.35, hände en fjärde olycka, även denna gång i södergående körfält på E4 norr om Linköping. Flera bilar hade kolliderat och framkomligheten var begränsad. Det var strax efteråt oklart om någon kommit till skada.
/corren.se
Lol, de tog en taxi direkt från olyckan förbi systemet och till förfesten. Skön inställning, bilen var totalkvaddad, partiet framför ratten kan inte ha varit mer än 30cm tjockt. Båda airbags utlösta såklart. Alla hade dock klarat sig bra förutom nåt skrapsår på knät typ. Ska se om jag kan fixa bilder på bilen snart...
Jag som inte var med i olyckan pallade dock inte gå ut eftersom jag ska ut imorn och har tenta nästa vecka.
Jag som inte var med i olyckan pallade dock inte gå ut eftersom jag ska ut imorn och har tenta nästa vecka.