Swedish Teamspeeder? Get in here!
HELSINGFORS. Bilar är som kvinnor – de finns för olika ändamål.
Sa Audis försäljningschef Esko Kiesi.
Och förlorade jobbet.
I dag ångrar Esko Kiesi, 59, sin intervju med den finska damtidningen Anna.
”Viktigast på bilen är fjädringen och däcken. Viktigast på kvinnan är vrister och skor. Man kan säga att alla egenskaper på bilen också finns hos kvinnan. Jag behöver kvinnan till det hon är skapt för, att behaga mannen och vara eftertraktad. När kvinnan vägrar städa eller stryka mina skjortor är det ett tecken på att förhållandet börjar ta slut.”
Hot om bojkott
Esko Kiesi, som är frånskild och har två vuxna barn, sa också:
”Kvinnor är sämre chefer än män för att de blandar in känslor i sammanhang där de inte hör hemma. Kvinnan klarar allt utan mannens hjälp, förutom när det gäller teknik och fysik. Jag kan inte förlåta en kvinna som självförvållat blir fet.”
Efter ett dygn av bojkotthot mot Audi lämnade försäljningschefen i går in sin avskedsansökan.
Sa Audis försäljningschef Esko Kiesi.
Och förlorade jobbet.
I dag ångrar Esko Kiesi, 59, sin intervju med den finska damtidningen Anna.
”Viktigast på bilen är fjädringen och däcken. Viktigast på kvinnan är vrister och skor. Man kan säga att alla egenskaper på bilen också finns hos kvinnan. Jag behöver kvinnan till det hon är skapt för, att behaga mannen och vara eftertraktad. När kvinnan vägrar städa eller stryka mina skjortor är det ett tecken på att förhållandet börjar ta slut.”
Hot om bojkott
Esko Kiesi, som är frånskild och har två vuxna barn, sa också:
”Kvinnor är sämre chefer än män för att de blandar in känslor i sammanhang där de inte hör hemma. Kvinnan klarar allt utan mannens hjälp, förutom när det gäller teknik och fysik. Jag kan inte förlåta en kvinna som självförvållat blir fet.”
Efter ett dygn av bojkotthot mot Audi lämnade försäljningschefen i går in sin avskedsansökan.
Gött jävla psykbryt....
Källa; Kvinnoförakt kostade Audi- chefen jobbet | Jobbet | Wendela | Aftonbladet
Gött jävla psykbryt....
Gött jävla psykbryt....
Tack vare denna man har även finska Alpina sporten och Seglingen kunna ta sig upp från klaveret (Audi sponsorerar starkt i de kretsarna, med strikta krav på framgång)
De där citaten är väl också av den värre sorten och inte hela intervjun, som egentligen publicerades i en damtidning under kategorin "männens syn på kvinnor"
YouTube - OwlwoodProduction's Channel
finns lite teasers där. vet inte när filmen kommer, borde vara rätt snart.
finns lite teasers där. vet inte när filmen kommer, borde vara rätt snart.
Nu är bilen såld! Har flyttat in till Göteborg nu i sommar och försäkring+parkering blev rätt dyrt när den inte är miljöbil och att jag bor i stan. Känns väldigt skumt för jag har inte riktigt hajat att den är borta än..
Har kollat på Smart en del, men vet inte om jag ens behöver någon bil. Ska testa ett tag och se hur det är att åka kollektivt hehe
Sista bilden jag kommer posta på den:
Har kollat på Smart en del, men vet inte om jag ens behöver någon bil. Ska testa ett tag och se hur det är att åka kollektivt hehe

Nu är bilen såld! Har flyttat in till Göteborg nu i sommar och försäkring+parkering blev rätt dyrt när den inte är miljöbil och att jag bor i stan. Känns väldigt skumt för jag har inte riktigt hajat att den är borta än..