Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #4921  
Old 08-20-2009, 11:21 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
fantastiskt!
 
  #4922  
Old 08-20-2009, 12:18 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jag är för övrigt tillbaka. Ska försöka orka editera massa bilder ...
 
  #4923  
Old 08-20-2009, 12:47 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Hahahaha på tal om andra forum, så hysteriskt roligt;

Tja alla!!
Jag har värsta märkliga problermet.
Jag dejtar/ihop med en ful tjej!

Hon e världens snällaste gulligaste ömmaste och skitskön i sängen, vi passar skitbra ihop och kompleterar varandra. Men hon är som sagt ful.
Hon har okej kropp, inte tjock eller så och gympar kontinuerligt, men hon är inte särksilt vacker i ansiktet.
Vad ska jag göra?
Ibland när jag tittar på henne vill jag inte se det fula ansiktet jag vill bara se de andra sidorna av henne, men som sagt så sitter ju ansiktet där och irriterar mej..haha.
...jag blir inte attraherad när jag ser hennes ansikte helt enkelt.

Vad ska jag göra?

Kan någon övertyga mej om att det gör inget att va ihop med en ful tjej?
Måste jag göra slut för att jag inte är attraherad av hennes ansikte?
Hon har ju så många andra bra sidor.....

Hon behandlar mej somguld ialflall för hon vet att hon egentligen inte är värdig mej...rent utseende mässigt asså...kan låta cyniskt men det är ju så....
 
  #4924  
Old 08-20-2009, 07:09 PM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
Behöver er hjälp.
En kompis har inflyttningsfest på lördag (flyttar hemifrån, då han ska börja plugga) vi är några som tänkte gå ihop och köpa inflyttningspresent men idéerna tryter då killen redan har allt. Har ni några andra förslag än 100pkt nudlar eller 10kg havregryn som en blivande student skulle ha nytta av?
 
  #4925  
Old 08-21-2009, 06:18 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Sprit i massor. Det är typ det enda en student behöver.
 
  #4926  
Old 08-21-2009, 06:21 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
^^ Indeed. Det och ett presentkort på adlibris på 25 000:-.

Edit: En riktigt bra stålhäst är att föredra med.
 
  #4927  
Old 08-21-2009, 06:23 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Heh, som om han kommer att köpa kurslitt/gå på föreläsningar första terminen.

Förresten ska jag köra ned till Berlin nu, vad finns det att se förutom turistshit och friidrottsvm. Några rekommendationer?
 
  #4928  
Old 08-21-2009, 06:25 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
David, du MÅSTE olla muren!
 
  #4929  
Old 08-21-2009, 07:37 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Kan någon förklara för mig varför jag inte skulle kunna sätta på vår 997-plåt på den här cup-bilen och använda den på gatan?

Porsche 997 911 GT3 Cup | Älvsborg | Blocket
 
  #4930  
Old 08-21-2009, 07:43 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
^^ Ljudnivån?
 



All times are GMT -4. The time now is 02:05 AM.