Swedish Teamspeeder? Get in here!
For my swedish friends, sorry to interrupt but I love this track......
Swedish House Mafia dedication to you guys,
YouTube - LEAVE THE WORLD BEHIND - OFFICIAL MUSIC VIDEO (AXWELL, INGROSSO, ANGELLO, LBL)
Swedish House Mafia dedication to you guys,
YouTube - LEAVE THE WORLD BEHIND - OFFICIAL MUSIC VIDEO (AXWELL, INGROSSO, ANGELLO, LBL)
Sjuukt! Har svårt att föreställa mig hur den skulle se ut i de färgerna.. Rätt nice tror jag dock. Kanske skulle vara med i nått reklamjippo?
Det här är ju verkligen fruktansvärt! Hemska människor! Jag lider med honom
Tjejgäng slet av kläderna på cyklande man | Nyheter | Aftonbladet
(Någon som hänger med på roadtrip till Coop Nära på Vintergatan i centrala Örebro?)
(Någon som hänger med på roadtrip till Coop Nära på Vintergatan i centrala Örebro?)
Det här är ju verkligen fruktansvärt! Hemska människor! Jag lider med honom
Dagens samhälle. Var ute på en joggingtur förut och hittade en plånbok. Försöker hitta killen på hitta.se. Inget. Kollar upplysning.se. Inget. Kollar birthday.se, hittar hans hemadress och hans hemnummer, men inget mobil nr.
Sen kollar jag Facebook och hittar honom på första träffen med all info jag kan önska.
Det börjar onekligen bli lite löjligt att man inte kan hitta folk genom vanliga sätt, men en liten sökning på facebook så vet jag inte bara var han bor, utan också vem han hånglade med igår och att han tydligen gillar Karl Schlyter.
Sen kollar jag Facebook och hittar honom på första träffen med all info jag kan önska.
Det börjar onekligen bli lite löjligt att man inte kan hitta folk genom vanliga sätt, men en liten sökning på facebook så vet jag inte bara var han bor, utan också vem han hånglade med igår och att han tydligen gillar Karl Schlyter.