Swedish Teamspeeder? Get in here!
Har du något tillhygge? Hur funkar det med såna där teleskopbatonger, får du ha en sån? Försöker inte getting you worked up eller någonting, men jag skulle fan inte stå där ikväll utan något att svinga med om shit goes down . . .
Är inte förordnad, så jag får inte ha batong. Vi kommer ha en del med brickor som jobbar ikväll = handfängsel och batong. Ska ringa och briefa polisen om tillställningen här om ett tag och se om vi kan få lite understöd då och då. Som sagt, sånt här skit får mig att vilja lämna Sverige.
Det har du jävligt rätt i Jox. Jag hade aldrig i livet ställt mig utan något riktigt, riktigt hårt i näven. Eller något som kan åsamka oehörd smärta men lite skada.....
Edit: Å andra sidan ser jag inte jox som en hård snubbe som hade svingat även om the shit went down. Tror mer han hade kört en chandler, dvs dratt en schteeeeeekig vits och hoppas att han skulle komma undan
Edit: Å andra sidan ser jag inte jox som en hård snubbe som hade svingat även om the shit went down. Tror mer han hade kört en chandler, dvs dratt en schteeeeeekig vits och hoppas att han skulle komma undan
Sideways: Tjena!
Yes såg det *thanks*, tractorcrusher mailade mig och visade det och bad mig joina, so I did.. :]
En kort presentation om mig då...
Heter Dejan Sokolovski, fyller 22 år nu på onsdag (20e Maj) och bor i Alingsås strax utanför Göteborg, eller ja.. 45km...
För tillfället är jag arbetslös och min enda inkomstkälla är frilansfotograferandet, så jag hoppas det blir lite fler uppdrag framöver hehe.
Till hösten har jag sökt in på lite högskolor så jag hoppas att jag kommer in, annars är det lite lé ****ed.
Jag kör ingen spännande bil för nuvarande då det är lite svårt ekonomiskt annars hade jag en Mustang GT/CS -07a tills för ett halvår sedan, I miss the damn thing!!! >_<
För er som inte redan kollat i min signatur så fotar jag främst bilar men egentligen allt möjligt dock finns det bara bilar på hemsidan än så länge... den ska uppdateras och fixas till i ny skeppnad snart från samma webbdesigner som tillverkat denna.
adress: DEJAN SOKOLOVSKI - PHOTOGRAPHY
Teamspeed verkar som ett schysst forum, så jag tittar säkerligen in då och då!
Yes såg det *thanks*, tractorcrusher mailade mig och visade det och bad mig joina, so I did.. :]En kort presentation om mig då...
Heter Dejan Sokolovski, fyller 22 år nu på onsdag (20e Maj) och bor i Alingsås strax utanför Göteborg, eller ja.. 45km...

För tillfället är jag arbetslös och min enda inkomstkälla är frilansfotograferandet, så jag hoppas det blir lite fler uppdrag framöver hehe.
Till hösten har jag sökt in på lite högskolor så jag hoppas att jag kommer in, annars är det lite lé ****ed.
Jag kör ingen spännande bil för nuvarande då det är lite svårt ekonomiskt annars hade jag en Mustang GT/CS -07a tills för ett halvår sedan, I miss the damn thing!!! >_<
För er som inte redan kollat i min signatur så fotar jag främst bilar men egentligen allt möjligt dock finns det bara bilar på hemsidan än så länge... den ska uppdateras och fixas till i ny skeppnad snart från samma webbdesigner som tillverkat denna.
adress: DEJAN SOKOLOVSKI - PHOTOGRAPHY
Teamspeed verkar som ett schysst forum, så jag tittar säkerligen in då och då!