Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #4071  
Old 04-08-2009, 03:57 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Bwahahaha
 
  #4072  
Old 04-08-2009, 04:01 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
..
 
  #4073  
Old 04-08-2009, 04:59 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox


LOL WUT?
Hehe, min engelska svek mig. Frågade om din feta e-guzz hade "joosiga råttor" men av någon konstig anledning trodde jag det skulle översättas rakt av och då hade det varit lite krystat.

Originally Posted by Dave S
Schysst lya, mbolo.
Btw strebo...va fan, du verkar ju bli mer och mer desorienterad för varje dag som går. Tentaplugg?

En sak har du då rätt i...Fredrika..presentera dig!
Haha . Jag läser två kurser på distans nu, båda på 50%, men istället för två tentor har vi massa inlämningsuppgifter som kommer var och varannan vecka så har något nytt jävla skit varje vecka. Det tär på mitt psyke.


F.Ö så har jag inget påsklov. Fast å andra sidan har jag ju inga lektioner schemalagda heller så det går väl jämt ut....
 
  #4074  
Old 04-08-2009, 05:04 PM
fredrika!'s Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: Nov 2008
Posts: 64
fredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond repute
Lika bra att introducera sig då.
Fredrik, 21år(fyller 22 iår). Student, har under de senaste åren påbörjat en stor kärlek till sportbilar tack var en av mina kära vänner som är i branschen(jacob.langer här på forumet) och är fortfarande i inlärningsfas. Inflyttad till Stockholm.

Vad finns det mer att säga?
 
  #4075  
Old 04-08-2009, 05:13 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Ptjaaa...:
vad pluggar du, vad kör du, tycker du Björn Ranelid är snygg?
Det är väl ungefär allt.
Vi som redan sitter här kan vi ju snabbt sammanfatta.
De som kör Mini Cooper S är studenter, resten är inom marknadsföring. Förutom strebo, han är från Småland.
 
  #4076  
Old 04-08-2009, 05:14 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Ptjaaa...:
vad pluggar du, vad kör du, tycker du Björn Ranelid är snygg?
Det är väl ungefär allt.
Vi som redan sitter här kan vi ju snabbt sammanfatta.
De som kör Mini Cooper S är studenter, mbolo är inom marknadsföring och Jox går under namnet "Superstekarn" på stureplan. Förutom strebo, han är från Småland.
Rättade till lite bara.
 
  #4077  
Old 04-08-2009, 05:17 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Stureplan? jox bor ju för fan ute i tassemarkerna...
 
  #4078  
Old 04-08-2009, 05:18 PM
fredrika!'s Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: Nov 2008
Posts: 64
fredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond repute
Haha, så pass alltså..
Jag pluggar Ingenjör-IT på KTH. Kör just nu ingenting, måste jag investera i en cooper nu?
Björn Ranelid tänker jag inte kommentera..

Så, jox kör porsche, Dave S kör cooper.. Vad kör alla andra? och vad läser alla studenter? Marknadsföring?
 
  #4079  
Old 04-08-2009, 05:23 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Stureplan? jox bor ju för fan ute i tassemarkerna...
Men...men....han är ju schteek?

Originally Posted by fredrika!
Haha, så pass alltså..
Jag pluggar Ingenjör-IT på KTH. Kör just nu ingenting, måste jag investera i en cooper nu?
Björn Ranelid tänker jag inte kommentera..

Så, jox kör porsche, Dave S kör cooper.. Vad kör alla andra? och vad läser alla studenter? Marknadsföring?
Ekonom. Tar mig runt gör jag på min stålhäst. Behöver jag köra bil lånar jag av mina föräldrar.
 
  #4080  
Old 04-08-2009, 05:28 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by fredrika!
Haha, så pass alltså..
Jag pluggar Ingenjör-IT på KTH. Kör just nu ingenting, måste jag investera i en cooper nu?
Björn Ranelid tänker jag inte kommentera..

Så, jox kör porsche, Dave S kör cooper.. Vad kör alla andra? och vad läser alla studenter? Marknadsföring?
Bronto kör Cooper S, liksom jag. Strebo kör inget. Mbolo kör RS4, Jox kör porkan. Slowpoke kör lambo, sen har vi en massa andra som tittar in lite då och då som kör en massa blandade saker.

Och nej, du behöver inte köpa en Cooper.
 

Last edited by Dave S; 04-08-2009 at 05:31 PM.



All times are GMT -4. The time now is 10:20 AM.