Swedish Teamspeeder? Get in here!
Kommer inte riktigt ihåg vad det heter men spelet där man ska beskriva ett ord har funkat rätt bra på de spelkvällar jag har vart på... Man får en lapp med t.ex. ordet doktor på så förklarar man det genom att typ säga "tar hand om sjuka" osv.
MVH Jens
MVH Jens
Man skulle fan ha blivit datortekniker, är helt sjukt vad de tar betalt för att skruva lite.
Min laptop gick ju sönder och dom ska ha 10,5k för att byta moderkort plus att jag är tvungen att åka till Solna för att hämta den, hoppas verkligen försäkringen täcker det annars är det ju lika bra att skrota skiten
Min laptop gick ju sönder och dom ska ha 10,5k för att byta moderkort plus att jag är tvungen att åka till Solna för att hämta den, hoppas verkligen försäkringen täcker det annars är det ju lika bra att skrota skiten
. Finns ju allt mellan 100kr till 800kr.Supernova; Med andra ord tror jag det heter, verkar vara skoj
.Hittills ser alternativen ut; Lika par leka bäst, retro, med andra ord, veckans värsta, galenpanna, brainstorm, kampen mellan man och kvinna, charader och pictionary. Får se vilket man kör på
Jo, om det vore en snubbe som inte ville köra det så skulle han ju åka ut med huvudet före men är en brud som inte vill och min plan går lite i kras om hon inte dyker upp
Last edited by strebo; Apr 2, 2009 at 01:10 PM.
Du ska ju så klart spela monopol! Se till att en tjej med så lite stålar som möjligt hamnar på ditt hotell på Norrmalmstorg = instant skink time när hennes stålar, get-out-of-jail-free-pass och två oväsentliga gator med ett par gröna hus inte räcker till att betala hyran du kräver.