Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #3851  
Old 03-26-2009, 04:29 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Tänk dig en tandläkarstudent och en reklamflöjt i en Porsche = instant skink time!
 
  #3852  
Old 03-26-2009, 04:39 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
En tandläkarstudent och två reklamflöjtar i en RS4 = instant super skink time!
 
  #3853  
Old 03-26-2009, 04:40 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Haha, SNÄLLA kan inte ni två göra båstad under tennisveckan i sommar? Det hade varit så jävla skoj att följa efter och se jox raggningsteknik

YouTube - May's Hello
 
  #3854  
Old 03-26-2009, 04:51 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Mina raggningsrepliker då?
Jag tycker ändå att ngt slags meet kunde vara kul under sommaren.
Tänk er, tandläkarstudent och svala reklamsnubben i porkan, ingenjören och smålänningen i rs4an och reklamkille #2 får stå brevid och se när lillebrollan kör hans bil
 
  #3855  
Old 03-26-2009, 05:01 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Mina raggningsrepliker då?
Jag tycker ändå att ngt slags meet kunde vara kul under sommaren.
Tänk er, tandläkarstudent och svala reklamsnubben i porkan, ingenjören och smålänningen i rs4an och reklamkille #2 får stå brevid och se när lillebrollan kör hans bil
Det här är väl du?

YouTube - Worst Pick-up Line Ever!
 
  #3856  
Old 03-26-2009, 05:04 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Ja, nu är det nåu fakking ekskjuses alltså.

Vi möts alla upp hemma hos Stwebo i sommar. Han bor ändå trots allt någonstans i mitten. Sen, eftersom David har sån pull, fixar han in oss på alla heta nattklubbar. Mbolo fixar oss ett chambre separée för han är så cool, änna. Felix och Bronto tar alla de snygga bilderna från kvällen och jag skriver mediestrategin och katastrofplanen för när vi blir utkastade efter all odräglig fylla . . . Sen får någon köra hem oss till Strebos källare med alla med alla tjejer vi plockat upp i min Merc på vägen hem. Och hur har vi lyckats plocka upp alla tjejer i den, undrar ni? Den har smidda fälgar. Dom glänser.

Jag föreslår juni eller augusti.
 
  #3857  
Old 03-26-2009, 05:15 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Det låter ju klockrent. Sen har jag väl ytterst begränsad pull att få in oss på ställen. I Växjö.
Jag föreslår samma som förra året, Båstad i Juli. Eller Jox...så plockar du upp mig på vägen ned på din Europa-resa så kan jag vara din personliga bloggare.
 
  #3858  
Old 03-26-2009, 05:19 PM
ohhaiguys's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2008
Location: Toronto, Ontario
Posts: 322
ohhaiguys has a reputation beyond reputeohhaiguys has a reputation beyond reputeohhaiguys has a reputation beyond reputeohhaiguys has a reputation beyond reputeohhaiguys has a reputation beyond reputeohhaiguys has a reputation beyond reputeohhaiguys has a reputation beyond reputeohhaiguys has a reputation beyond reputeohhaiguys has a reputation beyond reputeohhaiguys has a reputation beyond reputeohhaiguys has a reputation beyond repute
Det verkar som om det bara är ett samtal mellan Jox och Dave S.
(Google Translate)
 
  #3859  
Old 03-26-2009, 05:22 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Shit alltså, du är ju helt efter ibland. Man bloggar inte längre - man Twittrar!

Men det ser mörkt ut för Euroresan. Hittar inget jag vill ha i rätt prisklass. Som det ser nu blir det förmodligen kombin ner (hu!). Jag och några kompisar har köpt in oss i en vingård där nere (låter mer baller än vad det är) och jag hade tänkt plocka hem lite av det vin som, tja, är mitt nu . . .
 
  #3860  
Old 03-26-2009, 05:23 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Med tanke på att vi har folk som bor i Båstad, Göteborg & Stockholm så vore Växjö det sämsta alternativet för ett brakfylle.....Båstad känns som en bra idé under sommaren. Bara vi skippar tennisveckan så man kan springa på lite vanligt folk.
 



All times are GMT -4. The time now is 03:23 PM.