Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #3701  
Old 03-10-2009, 04:52 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Chöööönt bruschaaan! Denna säsong är alltså säsong 5? Som gick i höstas?
 
  #3702  
Old 03-10-2009, 05:09 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Säsong 5 var en ganska så bra fortsättning av serien. Visste inte riktigt vart de skulle ta den, men jag diggade den! Den tyska regissören var ju vansinnig
 
  #3703  
Old 03-12-2009, 06:59 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Här var det dött så det står härliga till. Händer till helgen?
 
  #3704  
Old 03-12-2009, 08:21 AM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
Originally Posted by strebo
Här var det dött så det står härliga till. Händer till helgen?
Drar upp till fjällen på söndag, så det blir nog lugnt i helgen.

Hur är det med handleden btw?
 
  #3705  
Old 03-12-2009, 08:24 AM
Noble's Avatar
Teamspeed Rookie
Join Date: Jun 2008
Posts: 8
Noble is an unknown quantity at this point
Hej Hej
 
  #3706  
Old 03-12-2009, 08:35 AM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
Originally Posted by Noble
Hej Hej
Tjena tjena, kommer möjligen outa mig själv som metrosexuell nu men sak samma, Noble från manligt.net?
 
  #3707  
Old 03-12-2009, 08:41 AM
Noble's Avatar
Teamspeed Rookie
Join Date: Jun 2008
Posts: 8
Noble is an unknown quantity at this point
Originally Posted by Aler
Tjena tjena, kommer möjligen outa mig själv som metrosexuell nu men sak samma, Noble från manligt.net?
Japp, det är jag - känner ju Felix (PorscheFanatic) och hans lillebror sen barnsben.

Tittade in här för att jag hade tråkigt på jobbet
 
  #3708  
Old 03-12-2009, 08:49 AM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
Originally Posted by Noble
Japp, det är jag - känner ju Felix (PorscheFanatic) och hans lillebror sen barnsben.

Tittade in här för att jag hade tråkigt på jobbet
Välkommen! Ganska lätt att fördriva tiden här så du gjorde ett bra val
 
  #3709  
Old 03-12-2009, 11:40 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Aler
Drar upp till fjällen på söndag, så det blir nog lugnt i helgen.

Hur är det med handleden btw?
Ahhhfan, lite avis där. Älskar snö och snowboardåkning .

Jadu, det är det nog ingen som vet....tror jag klämt någon skoj nerv eller liknande i axeln för det känns lite avigt i hela armen. Jag har kört nu i 2 dagar med lite lättare vikter och mer repetitioner men vi får se om det går över, gör det inte det ska jag vila en vecka och testa igen. Om det fortsätter jävlas så får man väl ta ett snack med en sjukgymnast så man får bot på det. Vilade 4-5dagar nyss och mår fan dåligt om jag inte får röra lite på mig.....
 
  #3710  
Old 03-12-2009, 11:40 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Noble
Hej Hej
Hej hej
 



All times are GMT -4. The time now is 02:39 AM.