Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #301  
Old 03-26-2008, 05:09 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Snyyyggt! Jag är grymt sugen på att hänga på lite Martini-stripes och loggor!
 
  #302  
Old 03-26-2008, 05:28 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Tjusigt, en bild. Du gör mig så sugen på en rolig sommarbil. Om man nu bara var färdig med sina studier så...
Felix, ska inte du skaffa någon trevlig kärra till sommaren eller ska du satsa på att sno farsans bil istället?
Får ut 8500kr efter skatt & rikskuponger på mitt assistentjobb + att alla mina sparpengar ligger i aktier (jippi) så det får bli SL (inte superleggera) i sommar.

Jox, måste hålla med om att Martini stripes vore fint.
 
  #303  
Old 03-26-2008, 05:32 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Felix, med studiemedel så vet jag hur det är. Men en MB SL e ju inte fy skam, även om det är en knarklanagrkärra

Martini-stripes lär gör din bil toksnygg. Fast det klartm du lär behöva ha en annan färg på fälgarna, och så en annan vinge.
 
  #304  
Old 03-26-2008, 05:36 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Ta några SMS-lån och tjacka en sommarbil FFS!

Tänk så här; soppan kommer aldrig vara så billig som den är nu - plugga kan man ju göra sen
 
  #305  
Old 03-26-2008, 05:36 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Felix, med studiemedel så vet jag hur det är. Men en MB SL e ju inte fy skam, även om det är en knarklanagrkärra

Martini-stripes lär gör din bil toksnygg. Fast det klartm du lär behöva ha en annan färg på fälgarna, och så en annan vinge.
 
  #306  
Old 03-26-2008, 05:43 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Nej nej nej Felix, nog kan väl du börja hänga på en pizzeria och tjacka SL ändå
Jo, sms-låna ihop till en bil.
Om man skulle samla ihop en 100 lodisar, få dem att öppna upp bankkonton, ta sms-lån från alla aktörer på marknaden, ta ut pengarna (och låta dem behålla en tusing), då jäklar. Varje lodis skulle väl kunna få ut en 10k i alla fall.
 
  #307  
Old 03-26-2008, 06:03 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Nej nej nej Felix, nog kan väl du börja hänga på en pizzeria och tjacka SL ändå
Jo, sms-låna ihop till en bil.
Om man skulle samla ihop en 100 lodisar, få dem att öppna upp bankkonton, ta sms-lån från alla aktörer på marknaden, ta ut pengarna (och låta dem behålla en tusing), då jäklar. Varje lodis skulle väl kunna få ut en 10k i alla fall.
Famous last words of a convict
 
  #308  
Old 03-26-2008, 06:38 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Du är bara avundsjuk för att jag kom på denna geniala plan alldeles själv.
Lite onödigt, nu har det snöat igen här. Jag hade tänkt att plocka av vinterdäck nu till månadsskiftet men med 1 dm snö ute så ser det inte ut att hända.
 
  #309  
Old 03-26-2008, 07:53 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Jag fick Babel på Posten idag, tackar Jocke!
...fick även deklarationen och en kvarskatt på 60k, inte lika skoj kanske.
 

Last edited by Dave S; 03-26-2008 at 07:57 AM.
  #310  
Old 03-27-2008, 06:23 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Här är jag igen! Har bara en tenta kvar sen får det fan vara nog, det är inte jätteball att plugga...

Var uppe i Jönköping i helgen förresten på Elmia (!), har aldrig sett så många äckliga och fula människor på samma ställe :S Åkte bara dit för att en kille på mitt miniforum hade en bil på utställningen och ville supporta honom lite+var kul att träffa andra minimänniskor.

Möttes upp innan för att köra ihop till mötet Skulle dock varit tio pers, men en del dök bara inte upp, dålig stil tycker jag..


Minin som Paul från forumet byggt






Den var väldigt smakfullt gjord jämfört med de andra 'sakerna' som var på mässan.


Elmiamänniskor


Mina favoriter på mässan




CSL Loaded
 



All times are GMT -4. The time now is 01:20 AM.