Swedish Teamspeeder? Get in here!
Alltså, köper du dig en Ferrari är ju chansen att du tar en road trip ned och hälsar på oss medlemmar i söder obefintlig.
Du kommer köra 4 mil om året och ständigt ha på dig en massa löjliga Ferrarikläder och sen blir du flintskallig direkt.
Du kommer köra 4 mil om året och ständigt ha på dig en massa löjliga Ferrarikläder och sen blir du flintskallig direkt.
Håller med de andra, självklart ska du tjacka dig en lägenhet i city först. Funkar inte att bo där ute i längden, speciellt inte som ung singel!
Jag ska också försöka skrapa ihop pengar till en handpenning, tror att sena våren kan bli ett bra köpläge. Vart vill du bo?
Jag ska också försöka skrapa ihop pengar till en handpenning, tror att sena våren kan bli ett bra köpläge. Vart vill du bo?
Haha!
Felix, har inte du redan en bostadsrätt vid karlaplan?
Jox ska väl bo på söder, som det pack han e
(Nej, söder e faktiskt mysigt, iaf vissa ställen).
Felix, har inte du redan en bostadsrätt vid karlaplan?
Jox ska väl bo på söder, som det pack han e
(Nej, söder e faktiskt mysigt, iaf vissa ställen).
Hahaha!
Dave, I wish, har en hyresrätt på st. eriksplan, ska försöka skinka ut min hyresrätt rätt ordentligt så att jag får lite hjälp på traven för att betala av lånen på den kommande bostadsrätten....
Dave, I wish, har en hyresrätt på st. eriksplan, ska försöka skinka ut min hyresrätt rätt ordentligt så att jag får lite hjälp på traven för att betala av lånen på den kommande bostadsrätten....