Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #2681  
Old 12-09-2008, 04:03 PM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
No offence om nån av er bor/kommer från Söder, men jag blir fan tokig på söder folk. Förbannade converse bärande j*vla kulturkoftor på sina j*vla cyklar, hur satans svårt kan det vara att ge fan i att cykla in i en VW Multivan?
 
  #2682  
Old 12-10-2008, 04:53 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Haha Aler. Förmodar att när du nämner Söder menar du Söder i sthlm? Jag blev dock lite intresserad av hur en "kulturkofta" ser ut?

Edit: Glömde ju förfan vad jag skulle säga.....hur kommer det sig att man ser jävligt mycket snygga brudar på skolan men när man sitter och pluggar så är det klart som fan att den som sätter sig mittemot inte ens är en 4a?
 
  #2683  
Old 12-10-2008, 09:57 AM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
Originally Posted by strebo
Haha Aler. Förmodar att när du nämner Söder menar du Söder i sthlm? Jag blev dock lite intresserad av hur en "kulturkofta" ser ut?

Edit: Glömde ju förfan vad jag skulle säga.....hur kommer det sig att man ser jävligt mycket snygga brudar på skolan men när man sitter och pluggar så är det klart som fan att den som sätter sig mittemot inte ens är en 4a?
Japp, Söder i sthlm. En "kulturkofta" är enligt mig en person (ofta vegan/pälshatare/filosof) med ett par två storlekar för små jeans, baggy beige jacka, converseskor, nördglasögon, hemstickad mössa i nån gräslig färg och så får man inte glömma den obligatoriska tygkassen med något väldigt PK tryck.

Haha, du får hoppas hon har dålig självkänsla så du genom att småflirta lite kan få hjälp med tentaplugget som jag antar du håller på med.
Själv läste jag bara 10p den här terminen, så tog julledigt i October
 
  #2684  
Old 12-10-2008, 01:38 PM
Lenny's Avatar
Teamspeed Rookie
Join Date: Jul 2008
Posts: 4
Lenny is an unknown quantity at this point
Originally Posted by strebo
Edit: Glömde ju förfan vad jag skulle säga.....hur kommer det sig att man ser jävligt mycket snygga brudar på skolan men när man sitter och pluggar så är det klart som fan att den som sätter sig mittemot inte ens är en 4a?
Då pluggar du i fel stad Strebo, här i Stockholm där jag pluggar skulle jag vilja påstå att det är genomgående rätt hög klass på damerna, det är klart att det finns vissa mindre bildsköna men ändå ett snitt på 6 skulle jag nog säga.
 
  #2685  
Old 12-10-2008, 01:46 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Aler
No offence om nån av er bor/kommer från Söder, men jag blir fan tokig på söder folk. Förbannade converse bärande j*vla kulturkoftor på sina j*vla cyklar, hur satans svårt kan det vara att ge fan i att cykla in i en VW Multivan?
Don't get me started. Jag kör Hornsgatan, Ringvägen och Götgatan varje dag och jag kan inte ens räkna de gånger jag har lust att inte bromsa. Söder är som ett mecka för världens alla second-hand-miffon.

Jag har faktiskt en kompis som bor på söder som under 8 år fotograferat alla roliga typer han ser. Vilken dag som helst kommer han starta en sajt där han lägger upp bilderna
 
  #2686  
Old 12-11-2008, 02:56 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Fan vad skönt, är också en stark söderhater, vet inte varför men varje gång jag varit där så har det regnat.


Roligt:
YouTube - Alejandro Fuentes, om vikten av att läsa det finstilta...
 
  #2687  
Old 12-11-2008, 03:01 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Haha skönt söderhat!
 
  #2688  
Old 12-11-2008, 03:55 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Thaimat och klart in i det minsta detalj.
 
  #2689  
Old 12-11-2008, 03:56 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Lysande, David! (Det där var för övrigt ett jävulskt intelligent wordplay! Det ska jag sno och hävda att jag uppfann)
 
  #2690  
Old 12-11-2008, 03:56 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Hehe
Min flickvän lagade just thaimat. Hon uppskattade inte det lika mycket. Förresten måste du hänvisa till mig varje gång du säger det. "Jo, en kille som jag brukar prata bilar med på nätet..."
Det är början på en mening som i slutet gör en singel/dödar alla möjligheter till att få ligga.
 



All times are GMT -4. The time now is 10:55 AM.