When you click on links to various merchants on this site and make a purchase, this can result in this site earning a commission. Affiliate programs and affiliations include, but are not limited to, the eBay Partner Network.
Hur har ni det i Verbier? Bror min kör härifrån imorgon till Verbier men stannar bara två nätter, vi kommer upp den 22a, är ni kvar då?
30 grader, blå himmel och inte en vindpust! Spenderade 6,5 timmar med att vandra idag. Jääävligt slut i kroppen nu! Vi kör hem den 22 då Henke måste hem!
30 grader, blå himmel och inte en vindpust! Spenderade 6,5 timmar med att vandra idag. Jääävligt slut i kroppen nu! Vi kör hem den 22 då Henke måste hem!
Fyfan, det låter som 20 grader för varmt för att ens komma på tanken att vandra i min värld.
Fick ett sms från farsan att det var 47 grader på kreta igår, tur att man är hemma!
Okej låter nice! Okej vad synd, vi kommer den 22a på eftermiddag/kväll, ska köra från como den dagen men ska stanna till lite på vägen
Jo det var varmt kan man minst sagt säga! Enligt runkeeper på telefonen brände jag 3400 kalorier så två iskalla Hoegaarden satt där de skulle hemma på terassen igen!
Jo det var varmt kan man minst sagt säga! Enligt runkeeper på telefonen brände jag 3400 kalorier så två iskalla Hoegaarden satt där de skulle hemma på terassen igen!
Precis fått bilder från Ukraina samt Alicante så kan bjugga på lite semesterbilder snart om det skulle vara av okej(yes Fredrik, det är dig jag syftar på )?