Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools

Search this Thread

Old Jul 11, 2012 | 05:53 PM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Grabbkväll igår i en polares stuga i Ystad. Ett fåtal flak öl och 1400 luftgevärskulor senare (no joke!) deckade värden och jag tog upp den ädla konsten att bygga berg på utslagna krigare. Inte mitt ädlaste verk men klart nöjd med det!

Attached Images   
Old Jul 12, 2012 | 06:31 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Jag är grymt sugen på en GT-R, blir det nästa bil efter GT3:an?
Jag vet faktiskt inte. Jag har sån beslutsångest! Jag tog bort min annons på blocket efter några dagar bara då jag ångrade mig

Jag vet inte riktigt vad jag vill ha. Jag var och kollade på en 997 turbo PDK igår, en sån är inte fel heller men jag är sugen på att testa nåt annat än Porsche. Enda ferrarin jag vill ha är en scud eller f458. 458 är för mycket deg just nu. Scuden verkar ju dala i pris dock. Har funderat lite på en gallardo men nu ska farsgubben eventuellt köpa en LP560 så då kan jag sno den. En 2012 eller 11 GT-R är inte fel heller,sjuk jäkla bil riktigt sjuk. med lite trim på den så lovar jag att du inte blir ifrånkörd av nån på länge! Som sagt jag vettefan vad jag vill ha för bil än så jag behåller den ett tag sen byter jag in den mot nåt annat på 7hbil.

Du borde köpa min GT3 Fredrik!

Old Jul 12, 2012 | 06:39 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
För att visa hur bra dom går med lätt trim

Iofs tänker man nästan bara på hur sjuk snygg lambon är i den videon. GT-Ren ser ut lite som Anna Book bredvid Megan fox

Old Jul 12, 2012 | 08:15 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Haha ja utseendet om något talar väl emot GT-R men den ser ändå rätt OK ut tycker jag. Sen kan man trösta sig med att Lambon kostar 2 miljoner mer också.

Förstår att du har beslutsångest, finns ju sjukt mycket att välja på i den prisklassen.

Old Jul 12, 2012 | 10:36 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
From: Sweden
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Adde, det är dock inga tråkiga problem att ha

Jag är äntligen ute i sommarstugan. Testade den nya motorn på badbåten idag, enorm skillnad mot den gamla tvåtaktaren på 20hk

Old Jul 12, 2012 | 12:32 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Jag vet faktiskt inte. Jag har sån beslutsångest! Jag tog bort min annons på blocket efter några dagar bara då jag ångrade mig
Du borde köpa min GT3 Fredrik!
Jag vet! Men garage först, bygglov sökes och det ska vara färdigbyggt till nästa sommar!

Jag håller med dig om F-bilarna, vi har samma smak!

GT-R skulle jag köpt i vitt och lackat ned den (trösklar osv) eller den gråa gillar jag, gunmetallic tror jag. De börjar ju bli riktigt prisvärda.

Aventadoren är ju sinnessjukt snygg!

Och de där ryssarna är inte kloka, rätt mycket trafik och regn och mörkt!

Old Jul 12, 2012 | 12:45 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Jag vet! Men garage först, bygglov sökes och det ska vara färdigbyggt till nästa sommar!

Jag håller med dig om F-bilarna, vi har samma smak!

GT-R skulle jag köpt i vitt och lackat ned den (trösklar osv) eller den gråa gillar jag, gunmetallic tror jag. De börjar ju bli riktigt prisvärda.

Aventadoren är ju sinnessjukt snygg!

Och de där ryssarna är inte kloka, rätt mycket trafik och regn och mörkt!
Kul med nytt garage! Hur många bilar får du plats med i det nya?
Den gråa färgen är snygg på GT-Ren. Den färgen skulle jag välja, sen såna här fälgar.

Attached Images  
Old Jul 12, 2012 | 01:01 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
2 st på längden och så har vi murad carport längsmed så där blir också plats för 2 bilar!

Old Jul 12, 2012 | 01:08 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
2 st på längden och så har vi murad carport längsmed så där blir också plats för 2 bilar!
härligt! Du måste lägga upp bilder här när bygget är igång

Old Jul 12, 2012 | 01:16 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Vi har ju garage o carport idag, det är 9,5 meter invändigt, så jag ska bara förlänga det 2 meter!

All times are GMT -4. The time now is 05:10 PM.