Swedish Teamspeeder? Get in here!
Grabbkväll igår i en polares stuga i Ystad. Ett fåtal flak öl och 1400 luftgevärskulor senare (no joke!) deckade värden och jag tog upp den ädla konsten att bygga berg på utslagna krigare. Inte mitt ädlaste verk men klart nöjd med det!
Jag vet faktiskt inte. Jag har sån beslutsångest! Jag tog bort min annons på blocket efter några dagar bara då jag ångrade mig 
Jag vet inte riktigt vad jag vill ha. Jag var och kollade på en 997 turbo PDK igår, en sån är inte fel heller men jag är sugen på att testa nåt annat än Porsche. Enda ferrarin jag vill ha är en scud eller f458. 458 är för mycket deg just nu. Scuden verkar ju dala i pris dock. Har funderat lite på en gallardo men nu ska farsgubben eventuellt köpa en LP560 så då kan jag sno den. En 2012 eller 11 GT-R är inte fel heller,sjuk jäkla bil riktigt sjuk. med lite trim på den så lovar jag att du inte blir ifrånkörd av nån på länge! Som sagt jag vettefan vad jag vill ha för bil än så jag behåller den ett tag sen byter jag in den mot nåt annat på 7hbil.
Du borde köpa min GT3 Fredrik!

Jag vet inte riktigt vad jag vill ha. Jag var och kollade på en 997 turbo PDK igår, en sån är inte fel heller men jag är sugen på att testa nåt annat än Porsche. Enda ferrarin jag vill ha är en scud eller f458. 458 är för mycket deg just nu. Scuden verkar ju dala i pris dock. Har funderat lite på en gallardo men nu ska farsgubben eventuellt köpa en LP560 så då kan jag sno den. En 2012 eller 11 GT-R är inte fel heller,sjuk jäkla bil riktigt sjuk. med lite trim på den så lovar jag att du inte blir ifrånkörd av nån på länge! Som sagt jag vettefan vad jag vill ha för bil än så jag behåller den ett tag sen byter jag in den mot nåt annat på 7hbil.
Du borde köpa min GT3 Fredrik!
Haha ja utseendet om något talar väl emot GT-R men den ser ändå rätt OK ut tycker jag. Sen kan man trösta sig med att Lambon kostar 2 miljoner mer också.
Förstår att du har beslutsångest, finns ju sjukt mycket att välja på i den prisklassen.
Förstår att du har beslutsångest, finns ju sjukt mycket att välja på i den prisklassen.
Jag håller med dig om F-bilarna, vi har samma smak!
GT-R skulle jag köpt i vitt och lackat ned den (trösklar osv) eller den gråa gillar jag, gunmetallic tror jag. De börjar ju bli riktigt prisvärda.
Aventadoren är ju sinnessjukt snygg!
Och de där ryssarna är inte kloka, rätt mycket trafik och regn och mörkt!
Jag vet! Men garage först, bygglov sökes och det ska vara färdigbyggt till nästa sommar!
GT-R skulle jag köpt i vitt och lackat ned den (trösklar osv) eller den gråa gillar jag, gunmetallic tror jag. De börjar ju bli riktigt prisvärda.
Den gråa färgen är snygg på GT-Ren. Den färgen skulle jag välja, sen såna här fälgar.