Swedish Teamspeeder? Get in here!
Jag har svårt att hålla mig uppdaterad i denna eminenta tråd, men jag gör mitt bästa så fort jag har wifi.
N.M.O: Jag såg också nya Hublot 250 GTO. Smart drag av dem; de som har en sån bil bryr sig kanske inte så mycket om vad saker och ting kostar. Priset sätts nog därefter...
Hampelina: Trist att höra om bilarna... Önskar er bättre lycka med nya lådan!
Jox: Jag kan köra hem Maseratin om du köper den
Grannen här i Italien har en Lamborghinitraktor som är rätt fet. En riktigt pussy-magnet. Bilder utlovas!
N.M.O: Jag såg också nya Hublot 250 GTO. Smart drag av dem; de som har en sån bil bryr sig kanske inte så mycket om vad saker och ting kostar. Priset sätts nog därefter...
Hampelina: Trist att höra om bilarna... Önskar er bättre lycka med nya lådan!
Jox: Jag kan köra hem Maseratin om du köper den

Grannen här i Italien har en Lamborghinitraktor som är rätt fet. En riktigt pussy-magnet. Bilder utlovas!
På tal om klockor förresten! Marcus Watches i London firar tydligen 10 år i dagarna och säljer därför massa Limited Editions.
Fetaste är nog Greubel Forseys unika set om 10 svarta och monstruösa skapelser. De ordinarie platinumversionerna säljs alla för mer än $500,000 styck... Undra vad settet kostar?
Här är tre av dem:
Fetaste är nog Greubel Forseys unika set om 10 svarta och monstruösa skapelser. De ordinarie platinumversionerna säljs alla för mer än $500,000 styck... Undra vad settet kostar?

Här är tre av dem:
Han pratar ungefär lika bra engelska som min mamma. Blackout: Vad jag har hört är detta den enda men som du skrev så mådde inte den som var med på ringen helt bra efteråt men den ska funka nu igen!
I vanliga fall hade jag hållt med dig! Denna gjordes i 39 exemplar till en bilträff. Gissa vilka som deltog på träffen? Just det, GTO-ägare
Alltså får man bara köpa klockan om man är ägare till en 250 GTO! Det i kombination med en relativt snygg klocka med tourbillon-verk gör att det funkar för mig
Ska jag anmärka på något är det att den är för stor, 45mm är absurt...
Alltså får man bara köpa klockan om man är ägare till en 250 GTO! Det i kombination med en relativt snygg klocka med tourbillon-verk gör att det funkar för mig
Ska jag anmärka på något är det att den är för stor, 45mm är absurt...

Speciellt när dom är nya! Är det samma låda i FF:en som i f458? Tur ni har garanti. Har ni fått veta vad lådan kostar? :O