Swedish Teamspeeder? Get in here!
Dagens underhållning på kontoret; driva en tjejkompis till vansinne med att skicka massa sms ifrån vårt sms-system på datorerna och kalla mig för Katt-fakta. Har skickat 35 olika fakta om katter till henne. Hon gör allt för att sluta "prenumerationen" och ännu roligare är det att hon sitter i ett viktigt möte.
Har själv slappat halva dagen på jobbet och spelat Call of Duty MW3 på jobbet, stressigt.
Och imorgon några timmar på jobbet och sen ut till holmen och fira midsommar! Jobbar nästan lika hårt som argamaskinen...
Hur många mil gick den? BMW är väl på 5 versionen av dendär förbannade pumpen. Min fungerar ännu får se vilken dag den går sönder, speciellt som jag kört med 35% etanol i tanken på senaste tiden.
Myllypuro
Gått 5500mil, fast det är första pumpen. Damen jag pratade med på Förenade Bil sa; jaaaa det blir nog dessvärre dyrt. Varpå jag snabbt som fan svarade; ja för er. Nu jävlar börjar battlen om att få pumpjäveln gratis.
Så jävla knullad i huvudet. Vi hade jobbfest igår med rätt mkt krökande när ett jobbmail trillade in från en klient som behövde svar samma kväll. Vi beslöt att svara tidigt på morgonen innan kl 9 istället. Blev inte mkt sömn och en jävligt tung dag. Alla vill ha svar innan midsommar...
Så jävla knullad i huvudet. Vi hade jobbfest igår med rätt mkt krökande när ett jobbmail trillade in från en klient som behövde svar samma kväll. Vi beslöt att svara tidigt på morgonen innan kl 9 istället. Blev inte mkt sömn och en jävligt tung dag. Alla vill ha svar innan midsommar...
Det är nu 17 mil kvar till Götet!
Sen bär det av söderut.
Last edited by SHH; 06-20-2012 at 02:01 PM.
Jag tycker det är fascinerande att jurister alltid har kunder som skall ha svar genast och sedan måste de jobba omänskliga tider. Vad är fel med er bransch?