Swedish Teamspeeder? Get in here!
Jag var som sagt där för några veckor sen och anläggningen är sinnesjuk. Min första tanke var likadan som eran, hur fan går det ihop sig att endast sälja sport/superbilar och ha en såndär anläggning i lilla sverige. Coolt är det och håller med strebo, hoppas det går bra för dom!
Marknaden är väl på något sätt lite bredare när man säljer bilar i det där skiktet? Ingen letar kanske 997 C2 utomlands, men om någon rik spanjor behöver en ny FF i en viss kombo så har han nog inga problem att tjacka den från Sverige.
Så det är väl 20% utomlands, 5% Sverige och 75% Per Gessle som är målgruppen gissar jag.
Så det är väl 20% utomlands, 5% Sverige och 75% Per Gessle som är målgruppen gissar jag.
Den sista 599an föll mig dock inte i smaken, förstår inte hur dom tänkt med färgsättning etc... Men man kan ju inte tycka om allt!
Last edited by Blackout; May 15, 2012 at 01:17 PM.
Tackar! Nej inte mig heller! Vanlig 599a eller GTO är betydligt mycket snyggare. Interiören på denna var inte särskilt snygg heller. Dom har väldigt mycket bilar inne men en hel del av deras bilar är redan sålda och ska levereras nu, men har flera familjevänner som har sina bilar till salu där som inte får sålt dem tyvärr.

Har du redan fått jobb efter examen eller är det extraknäck?