Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools

Search this Thread

Old Apr 22, 2012 | 07:38 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
sjukt bra

Old Apr 22, 2012 | 07:46 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by Axman
Jag har inga problem med ljud över 110, däremot över 220 så för det ett himla liv vid högra fönstret bak ;-(
Om man inte bor i Tyskland så blir sådana diskussioner bara jobbiga med återförsäljaren. Hej min bil har mycket ljud i 220km/h, efter det finns det tre alternativ:
1. De meddelar att det är normalt.
2. De säger att de inte får köra så fort.
3. De tar din bil o kör omkring som galningar för att konstatera att det är normalt.

Old Apr 22, 2012 | 07:48 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Erppa
Om man inte bor i Tyskland så blir sådana diskussioner bara jobbiga med återförsäljaren. Hej min bil har mycket ljud i 220km/h, efter det finns det tre alternativ:
1. De meddelar att det är normalt.
2. De säger att de inte får köra så fort.
3. De tar din bil o kör omkring som galningar för att konstatera att det är normalt.
Hehe, så sant, du har helt rätt Erppa!

Old Apr 22, 2012 | 09:24 AM
RickyZone's Avatar
Teamspeed Member
RickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Jaha, då verkar det som att man kommer ha bil snart igen! Var och provkörde en Mini Cooper D igår och på eftermiddagen var jag så övertygad att jag la in en beställning på en D! De hade inte så många inne, men jag kunde beställa en från fabrik om jag var snabb eftersom de hade några föreställda. Kunde då välja till vettig utrustning och en balladen färg än de vit och röda som fanns där. Det blev en blå med svart tak, svarta fälgar och svarta stripes. Förväntas komma i maj!

Så det blev en diesel därför att den är så vettig om räknar på det. Var inne och funderade på en S, men när denna ska dra 0,38, inte har skatt i 5 år och dessutom kan man parkera gratis i 2 timmar i hela stan så kändes det rätt dumt att inte välja den motorn. De har tydligen bytt hela dieselmotor sen förra året till en BMW-motor och det märktes verkligen för den låter inte som en diesel. Sen har den i princip samma drag som min gamla på 1 och 2an, vilket var lite oväntat. Sen blir den såklart en del tröttare.

Iallafall, jag är jävligt taggad nu och håller tummarna för att den skulle kunna levereras något tidigare! Ser även sjukt fram emot att kunna dra iväg på utflykter eller körningar bara. Saknar verkligen att bara sticka ut och köra ibland.
Grattis till nya bilen! :-) Du blir säkert toknöjd!

Fick själv provköra en Mini Clubman SD Hampton Edition i förr-förra veckan. Riktigt rolig bil måste jag säga. Bilen lämnade mig med ett rejält habegär.

Old Apr 22, 2012 | 09:25 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Missade att du beställt bil Bronto. Grymt kul,grattis!

Old Apr 22, 2012 | 09:51 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
From: Hellsinki
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Vet inte om nån följer F1 här, så ids inte avslöja allt för mycket, men:

Old Apr 22, 2012 | 10:32 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
From: Sweden
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Säg inget Nicke. jag ska kolla racet ikväll!

Old Apr 22, 2012 | 10:35 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by Nicke
Vet inte om nån följer F1 här, så ids inte avslöja allt för mycket, men:
Hade som plan att kolla på racet med ett öga och jobba samtidigt men man kunde inte släppa blicken från skärmen för en sekund. Otroligt underhållande race.

Old Apr 22, 2012 | 11:02 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
From: Linktown
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Så fruktansvärt ovärt F1 blev när sug-viasat tog över. Tacka vet jag söndag eftermiddagarna på Tv4 och Tv10 när det begav sig!

Sent from my GT-I9100 using Teamspeed

Old Apr 22, 2012 | 01:57 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
From: Sweden
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Blackout
Så fruktansvärt ovärt F1 blev när sug-viasat tog över. Tacka vet jag söndag eftermiddagarna på Tv4 och Tv10 när det begav sig!

Sent from my GT-I9100 using Teamspeed
Tanka hem BBCs sändning. Den är så mycket bättre så det är pinsamt.

All times are GMT -4. The time now is 10:28 AM.