Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #2031  
Old 10-11-2008, 09:47 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Var har Aston tagit vägen förresten? Är han kvar i Sverige eller har han åkt hem till staterna igen?
 
  #2032  
Old 10-11-2008, 10:07 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Från min photoshoot:
 
  #2033  
Old 10-11-2008, 03:45 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Från min photoshoot:

Trevligt att råkas idag Kul att få åka shotgun i 964an också, den är så rå!
Ska jag höra av mig imorgon om vi bestämmer oss för att köra lite jetski?
 
  #2034  
Old 10-11-2008, 03:53 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Synd med vädret bara, hade kunnat bli roligare körning!

Hör av dig absolut!! Ska iväg en sväng på dagen dock men borde gå att synka!

Blev det några bra bilder? Skulle vara kul att se rolling-shotsen på den svarta
 
  #2035  
Old 10-12-2008, 04:15 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Synd med vädret bara, hade kunnat bli roligare körning!

Hör av dig absolut!! Ska iväg en sväng på dagen dock men borde gå att synka!

Blev det några bra bilder? Skulle vara kul att se rolling-shotsen på den svarta
Ska kolla om jag kan ladda upp nån bild imorgon, ang. jetski, vi tänkte köra i veckan men inser att det bli så jävla snabbt mörkt, siktar på lör/sön nästa helg...PMa ditt nummer, har sumpat det!
 
  #2036  
Old 10-12-2008, 04:36 PM
MiniD's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Knoxville, TN
Posts: 3,359
MiniD has a reputation beyond reputeMiniD has a reputation beyond reputeMiniD has a reputation beyond reputeMiniD has a reputation beyond reputeMiniD has a reputation beyond reputeMiniD has a reputation beyond reputeMiniD has a reputation beyond reputeMiniD has a reputation beyond reputeMiniD has a reputation beyond reputeMiniD has a reputation beyond reputeMiniD has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Från min photoshoot:
Så Har Jox och Felix äntligen träffa?

Google translate ftw.
 
  #2037  
Old 10-12-2008, 04:49 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Har ni verkligen träffats? Förbannelsen är bruten
Finns det några fler bilder från eventet möjligtvis?
 
  #2038  
Old 10-12-2008, 05:02 PM
Lenny's Avatar
Teamspeed Rookie
Join Date: Jul 2008
Posts: 4
Lenny is an unknown quantity at this point
Originally Posted by Dave S
Lenny, jag ser att du tittar på tråden (och är från Sverige). Ta och introducera dig vettja!
Har lurkat runt här ett tag så det är väl dags...

23 år från Stockholm, pluggar till CivEk på universitet och har därför ingen superekonomi att äga en sportbil. Lite finansiell kris haha.

Har dock sedan späda barnsben varit motorintresserad, bilar båtar osv...
Haft lite olika bimmers och en Jeep Wrangler som kan vara bilen med det högsta cool/värdelös ratiot. Macgyver känslan får man på köpet

L.
.
 
  #2039  
Old 10-12-2008, 05:08 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Välkommer till Team Speed! Hur hittade du till det här forumet?
 
  #2040  
Old 10-12-2008, 05:11 PM
Lenny's Avatar
Teamspeed Rookie
Join Date: Jul 2008
Posts: 4
Lenny is an unknown quantity at this point
Originally Posted by Bronto
Välkommer till Team Speed! Hur hittade du till det här forumet?
Man tackar!

Ingen aning, länkades från något annat forum tror jag och nu kan jag inte slita mig haha.
 



All times are GMT -4. The time now is 04:15 AM.