Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #20011  
Old 03-08-2012, 07:08 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
En polare tweetade mig precis denna film med det Ryska bidraget till Eurovision 2012, mäktig låt!
http://www.youtube.com/watch?v=m1icUn_h7Uo (går det inte att visa filmen direkt i inlägget längre?)
Nu blir man ju nästan tvungen att se den finalen och hur det går för dessa fagra kvinnor
 

Last edited by Blackout; 03-08-2012 at 07:09 AM.
  #20012  
Old 03-08-2012, 07:39 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
^^ Inga plugins som är aktiverade än efter kraschen. Men du behöver inte vara orolig, det kommer.
 
  #20013  
Old 03-08-2012, 08:04 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Strebo har värsta kollen på plug ins och webbsidor och sånt.

 
  #20014  
Old 03-08-2012, 08:14 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Så töntigt, bara för att jag maialde bilden på jox igår så försöker du sno mitt skämt!
 
  #20015  
Old 03-08-2012, 02:47 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Är det nån liten juvel här inne som är relativt vass på Fysik mån tro?
 
  #20016  
Old 03-08-2012, 04:51 PM
EVO's Avatar
EVO
EVO is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2008
Location: Sweden
Posts: 465
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Fick ganska klart för mig idag att det troligtvis inte blir något mera jobb för mig efter sommaren. Skit!!! där flög mitt bostadsrättsinköp åt helvete...

Blackout, vad studerar du för något?
 

Last edited by EVO; 03-08-2012 at 04:53 PM.
  #20017  
Old 03-08-2012, 05:10 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Anton - Vilken skit! Vad jobbar du med om man får fråga? Kan du inte söka nytt redan nu då?
 
  #20018  
Old 03-08-2012, 05:12 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by EVO
Fick ganska klart för mig idag att det troligtvis inte blir något mera jobb för mig efter sommaren. Skit!!! där flög mitt bostadsrättsinköp åt helvete...

Blackout, vad studerar du för något?
Tråkigt att höra EVO. Men förhoppningsvis kan det ge en spark i rätt riktning, som jag fick när jag blev uppsagd för ett par år sedan från dåvarande jobb.
Om jag lämnar stan till hösten kan du får hyra min lägenhet till teamspeed-kompiskompispris istället

Eftersom jag läste samhällskunskap läser jag nu tekniskt basår. Hade man istället använt huvudet och valt teknik eller natur från början hade man ju sluppit det här nu. Men i dom tankebanorna gick man ju tyvärr inte när man gick i 9an och den ångesten får man leva med...
Så nu nöter jag matte, kemi och fysik för hela slanten så man kan göra något vettigt av sitt liv framöver!
 

Last edited by Blackout; 03-08-2012 at 05:15 PM.
  #20019  
Old 03-08-2012, 05:14 PM
MrV's Avatar
MrV
MrV is offline
Teamspeed Member
Join Date: Dec 2011
Location: Nueva el'stockholmo
Posts: 191
MrV will become famous soon enoughMrV will become famous soon enoughMrV will become famous soon enoughMrV will become famous soon enoughMrV will become famous soon enoughMrV will become famous soon enoughMrV will become famous soon enoughMrV will become famous soon enoughMrV will become famous soon enough
Mycket har hänt sen jag skrev sist, datorn fick cola på sig och va borta i 4???? veckor.

Jag har börjat jobba deltid för att få tid att plugga upp ämnen för att kunna läsa vidare då jag tröttnat helt på mitt kneg och vill jobba med något annat, jag är ju hela 25år GAMMAL!!

Sonen blir 7v på lördag, går så jäkla fort.

Jag har börjat träna och äter bra, Muskelminne <3<3<3

Och njöt av min första glass med solbrillor förra torsdagen.

Hoppas jag ska kunna sitta och holka lite mer på TS framöver.

PS. Hoppas alla mår jäkligt bra och att ni fått en bra start på året! DS.
 
  #20020  
Old 03-08-2012, 05:18 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Blackout
Tråkigt att höra EVO. Men förhoppningsvis kan det ge en spark i rätt riktning, som jag fick när jag blev uppsagd för ett par år sedan från dåvarande jobb.
Om jag lämnar stan till hösten kan du får hyra min lägenhet till teamspeed-kompiskompispris istället

Eftersom jag läste samhällskunskap läser jag nu tekniskt basår. Hade man istället använt huvudet och valt teknik eller natur från början hade man ju sluppit det här nu. Men i dom tankebanorna gick man ju tyvärr inte när man gick i 9an och den ångesten får man leva med...
Så nu nöter jag matte, kemi och fysik för hela slanten så man kan göra något vettigt av sitt liv framöver!
No worries, jag är klar med min utbildning till sommaren och vet fortfarande inte om det är det jag vill göra

Originally Posted by MrV
Mycket har hänt sen jag skrev sist, datorn fick cola på sig och va borta i 4???? veckor.

Jag har börjat jobba deltid för att få tid att plugga upp ämnen för att kunna läsa vidare då jag tröttnat helt på mitt kneg och vill jobba med något annat, jag är ju hela 25år GAMMAL!!

Sonen blir 7v på lördag, går så jäkla fort.

Jag har börjat träna och äter bra, Muskelminne <3<3<3

Och njöt av min första glass med solbrillor förra torsdagen.

Hoppas jag ska kunna sitta och holka lite mer på TS framöver.

PS. Hoppas alla mår jäkligt bra och att ni fått en bra start på året! DS.
Är du säker på att du behöver jobba om du har så mycket cola hemma?

Ja satan, 7 veckor säger du? Det känns som att det var igår ni tryckte ut han!
 



All times are GMT -4. The time now is 01:49 AM.