Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #19461  
Old 02-01-2012, 12:00 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Hemskt. Tänkte faktiskt på dig när jag såg rubriken förut Strebban. Det är ett under att det inte händer oftare med tanke på deras trafikkultur och hur sjukt många svenskar som är där. RIP.

Originally Posted by Ludas
Jox, svaret är nej.
Va, skriver han sådär till dig? Ganska olämpligt måste jag säga. Ska säga åt honom att det här inte är något litet indiskt bögforum och ge honom en reprimand.
 
  #19462  
Old 02-01-2012, 12:46 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Blackout
Alltid tråkigt när så unga människor går bort i förtid..
Men man är ju inte direkt förvånad, med tanke på hur det ser ut på vägarna där nere... När vi skulle från Patong till Phuket Town åkte vi med en snubbe som körde sin 12-sitsiga minibus som självaste Ari Vatanen. Uppenbarligen hade vi mer tur på vår resa!
Originally Posted by jox
Hemskt. Tänkte faktiskt på dig när jag såg rubriken förut Strebban. Det är ett under att det inte händer oftare med tanke på deras trafikkultur och hur sjukt många svenskar som är där. RIP.



Va, skriver han sådär till dig? Ganska olämpligt måste jag säga. Ska säga åt honom att det här inte är något litet indiskt bögforum och ge honom en reprimand.
Precis. Jag tyckte det var helmysigt när vi åkte tuk-tuk i 100km/h till flygplatsen mitt i natten från Phuket Town. Men nu i efterhand inser man ju att om vi hade krockat med en skalbagge hade ju hela tuk-tuken, inkl. Jag med mina vänner, blivit müsli.
 
  #19463  
Old 02-01-2012, 02:42 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Nej för mycket kuk snack i den här tråden


Adde, din tjej kompis på TV är mycket snygg
 
  #19464  
Old 02-01-2012, 02:43 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Vänta va, eller, jo, eller va!? Nu har jag missat något! Vem, var, när, hur?
 
  #19465  
Old 02-01-2012, 02:49 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Precis. Jag tyckte det var helmysigt när vi åkte kuk-kuk i 100km/h till flygplatsen mitt i natten från Phuket Town. Men nu i efterhand inser man ju att om vi hade krockat med en skalbagge hade ju hela kuk-kuken, inkl. Jag med mina vänner, blivit müsli.
^^^ Du
 
  #19466  
Old 02-01-2012, 02:49 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Haha, billiga poäng Fredde
 
  #19467  
Old 02-01-2012, 02:55 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Okej, jag syftade på Addes kompis i Sveriges mästerkock!
 
  #19468  
Old 02-01-2012, 02:56 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Aha, det kommer jag ju ihåg nu när du säger det. Att han kände henne menar jag :9. Aja, nu ska jag stämpla ut. Jobba 50% och plugga 100% suger musten ur mig...
 
  #19469  
Old 02-01-2012, 02:58 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Tsss det där är fan ingenting Strebo. 79,5 hp har jag tagit denna termin och jobbat minst 50%. Ha!
 
  #19470  
Old 02-01-2012, 03:18 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Tsss det där är fan ingenting Strebo. 79,5 hp har jag tagit denna termin och jobbat minst 50%. Ha!
Har du tagit 79,5hp på 14dagar? Det är riktigt imponerande!!
 



All times are GMT -4. The time now is 10:24 PM.