Swedish Teamspeeder? Get in here!
Oh just saw that.. Better get posting then 
Nån som vet om nya benz s-klass 350 har fyra rör? Körde bakom en idag och verkade lite skumt tyckte jag, måste väl vara något mod?

Nån som vet om nya benz s-klass 350 har fyra rör? Körde bakom en idag och verkade lite skumt tyckte jag, måste väl vara något mod?
Jo, men bodde i Västra Frölunda och kördes av typisk hemmafru i mobil. Antar att killen moddat lite själv men rätt korkat att göra på en ny S-klass ändå?
Förresten, blev lite ägd av en Ford Focus RS idag vid ett rödljus. Han kröp upp sakta bakom men trodde inte ville leka eftersom han la sig någon meter bak (vi var båda längst fram). Dock när de blev gult gav han alla hästar en bar spank och stack, jag försökte kort hänga med men var lite ivrig och spann upp all kraft i det härliga regnvädret
(har aldrig 'racat' någon innan heller hoho). Den okända rallyföraren drog vidare efter att jag la av vid 70 och fortsatte nånstans norr om 150 sicksackandes mellan bilar och tog sedan av motorvägen.
Gav mig en rätt go kick på morgonen
Förresten, blev lite ägd av en Ford Focus RS idag vid ett rödljus. Han kröp upp sakta bakom men trodde inte ville leka eftersom han la sig någon meter bak (vi var båda längst fram). Dock när de blev gult gav han alla hästar en bar spank och stack, jag försökte kort hänga med men var lite ivrig och spann upp all kraft i det härliga regnvädret
(har aldrig 'racat' någon innan heller hoho). Den okända rallyföraren drog vidare efter att jag la av vid 70 och fortsatte nånstans norr om 150 sicksackandes mellan bilar och tog sedan av motorvägen. Gav mig en rätt go kick på morgonen
Bronto: Vet ej om det är så på nya mcsen men på gamla behövde du hålla upp varvtalet ganska bra innan launch för att ha ngn chans vid race. Därför är det svårt att spontanraca.
Jox: Bra sida, men tyckte att texten var lite liten. Nu har jag iaf röstat, så fa-an dig om jag inte vinner.
Jox: Bra sida, men tyckte att texten var lite liten. Nu har jag iaf röstat, så fa-an dig om jag inte vinner.

David: kan du inte bara trycka ctrl++ för att få större text i webläsaren? Går iallafall på mac.