Swedish Teamspeeder? Get in here!
Söt voffe Jox. Jag vill också ha en men vet inte riktigt hur det skulle gå ihop. Jag får tjata på mina föräldrar att sluta jobba.
Btw så kollade jag lite på klockor på watchonwatch.com och upptäckte till min förtjusning att priserna på typ hela sortimentet har sänkts med 10-20%. Måste bero på den svaga Euron antar jag.
Btw så kollade jag lite på klockor på watchonwatch.com och upptäckte till min förtjusning att priserna på typ hela sortimentet har sänkts med 10-20%. Måste bero på den svaga Euron antar jag.
De kanske glömde mervärdesskatten? Du borde ha tryck på beställ knappen genast.
Det skulle du aldrig våga! Men okej, vi höjer nivån här lite. Jag tycker t ex att de tillfångatagna Etiopien-journalisterna ser extremt suspekta ut. De kanske inte är några terrorister men något dumt har de säkerligen hittat på . . . framför allt han i rött.
För att göra en korrekt juridisk bedömning behöver man bara bocka av följande rekvisit. Om alla stämmer in, då är han definitivt skyldig.
Tillfångatagna i ett korrupt U-land - check
Dömda för terrorism - check
Journalist - check
Skägg och wifebeater - check
Framställd som ett offer av Aftonbladet - check
Din magkänsla var alltså helt korrekt. Guilty!
Tillfångatagna i ett korrupt U-land - check
Dömda för terrorism - check
Journalist - check
Skägg och wifebeater - check
Framställd som ett offer av Aftonbladet - check
Din magkänsla var alltså helt korrekt. Guilty!

Måste ha varit en glitch. Rolex Daytona kostade 76' i några timmar men är nu tillbaka på 92'. Fml