Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #18711  
Old 12-18-2011, 08:11 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Skäms du för Skåne alltså? Inte helt oväntat
 
  #18712  
Old 12-18-2011, 08:13 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Skäms du för Skåne alltså? Inte helt oväntat
Det var frugan som tvingade mig att flytta hit

Förresten, hur gick det med din vattenskada osv, ordnade allt upp sig för dig?
Det var väl tidigt i våras, eller?
 
  #18713  
Old 12-18-2011, 08:17 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Det var frugan som tvingade mig att flytta hit

Förresten, hur gick det med din vattenskada osv, ordnade allt upp sig för dig?
Det var väl tidigt i våras, eller?
Det gick bra faktiskt! Inget som behövde rivas upp förutom ett par brädor från taket på nedervåningen - hade ett par industrielement som stod och torkade ur i nån vecka, sedan ansågs det som torrt igen. Så förutom en mild hjärtattack över risken att riva hela huset och ett sjukligt varmt hus när det stod och torkade ur så gick det efter omständigheterna bra
 
  #18714  
Old 12-18-2011, 08:21 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Det var gött att höra!!
 
  #18715  
Old 12-18-2011, 09:28 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Riktigt härligt väder i Sthlm igår och idag, man bli verkligen upplivad och pigg... Känns seriöst som att vädret och mörkret tynger ner hela ens kropp och själ samtidigt. Tänk om man kunde få åka och dyka på Seychellerna en vecka över jul/nyår.

5-6 maj låter inte helt dumt för helgen i Cph Jox.
 
  #18716  
Old 12-18-2011, 09:47 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Har snöat här i Stuttgart med Men nu är i princip allt borta från marken.

Maj där lät som en bra tid tycker jag med. Vore ju kul om det funkade för alla den helgen.
 
  #18717  
Old 12-18-2011, 09:55 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Btw, var ute på en lång krogrunda igår och några internationella studenter från Libanon drog med oss till nån alternativ rockklubb i en gammal bombbunker. Musiken där var helt ok med gamla punk och rocklåtar som Pearl Jam, Prodigy eller The Pixies, men folket där såg mest ut tillhöra emo/goth! Var inte sådär jättebra drag så vi drog ganska fort därifrån. Gick ändå inte att snacka för det var så högt där inne.

Iallafall, på vägen därifrån funderade jag på varför den dagens klubb heter Submission. Hade det något t.o.m. Med bdsm att göra eller var det bara ett roligt namn? Då ser jag några meter längre fram ett par komma, men killens ansikte går typ inte att se för det var så mörkt. När vi kom närmare hajade jag att hann hade en bödelmask på sig och båda körde enbart läder, nitar, kedjor och piskor på väg till samma klubb om vi var på bakom de kom några till "killar" i läderklänningar som inte var helt diskreta. Var ju sjukt kalt ute, men det chillade bara med sina piskor och läder klänningar med bara ben och armar

Känns ändå som att det bara kan hända här i Tyskland! I efterhand skulle jag försökt knäppa av en bild på mig och bödeln, men det blev aldrig. Hade varit rätt skön att ha på FB haha.
 
  #18718  
Old 12-18-2011, 10:09 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jodå, såna klubbar finns det gott om i Tyskland. Var själv på en sån när jag var 16 år. Inne på klubben tyckte jag att det luktade jävligt konstigt men tänkte inte särskilt mkt mer på det. Senare fick jag reda på att goth/läder snubbarna brukar kräma in sig med samma kräm som de brukar ha på lik så att de inte ska lukta så illa... Så jävla konstiga
 
  #18719  
Old 12-18-2011, 10:20 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Riktigt härligt väder i Sthlm igår och idag, man bli verkligen upplivad och pigg... Känns seriöst som att vädret och mörkret tynger ner hela ens kropp och själ samtidigt. Tänk om man kunde få åka och dyka på Seychellerna en vecka över jul/nyår.

5-6 maj låter inte helt dumt för helgen i Cph Jox.
Har varit ute och gått med hunden i 40 minuter nu, + 4° och lite bister vind, har varit rätt så blåsigt, lite regnskurar och hagel idag.

Tittade på SMHI prognosen och enligt den så ska det vara +8° till nästa helg

Ska se om jag får den 5-6 maj, jag sover nog inte över, tar nog M3:an ner istället.
 
  #18720  
Old 12-18-2011, 10:23 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Ehm asså Axman, det låter som om du har missuppfattat hela upplägget. Hela grejen är ju att vi ska ha en trevlig kväll tillsammans, käka en god middag och ta lite drinkar efteråt.
Kom igen nu Axman, du kan ju inte vara så här motvillig. Då blir det ju inge kul Visa lite GO!!!
 



All times are GMT -4. The time now is 01:53 AM.