Swedish Teamspeeder? Get in here!
Om man ska tro på hans berättelse kan det mycket väl stämma. Han säger att hans företag är en "bilklubb" där han hyr/lånar ut bilar om jag fattade rätt. Men visst blir man misstänksam när det bara dyker upp någon ur tomma intet med de bilarna i sin sig
.
.
Sjukt gött väder här nere iallafall! Har just kommit in från en 18håls runda och är mer eller mindre förstörd
Min kondition är tydligen obefintlig.
Jag blev i alla fall ownad
In other news, jag är småsugen på en renodlad vinterbil. Helst av allt skulle jag vilja ha en Unimog, men vad finns det i prisklassen 100-150KKR som kan fungera som riktig slit-och-släng-parkera-på-gatan-och-inte-behöva-bry-sig-om-något-bil? Defendern är cool men jag tycker den är så extremt övervärderad. Oavsett om det är en 91:a eller en 07:a kostar de lika mycket. Jeep Wrangler, det är väl rena skiten? Discovery också?
Sorry tänker lite högt bara .....
In other news, jag är småsugen på en renodlad vinterbil. Helst av allt skulle jag vilja ha en Unimog, men vad finns det i prisklassen 100-150KKR som kan fungera som riktig slit-och-släng-parkera-på-gatan-och-inte-behöva-bry-sig-om-något-bil? Defendern är cool men jag tycker den är så extremt övervärderad. Oavsett om det är en 91:a eller en 07:a kostar de lika mycket. Jeep Wrangler, det är väl rena skiten? Discovery också?
Sorry tänker lite högt bara .....

Så deprimerande.