Swedish Teamspeeder? Get in here!
svarttaxi ftw! 
Läste för några veckor sen om en snubbe som blivit åtald i sthlm för att driva svarttaxiverksamhet. han hade 20 bilar i drift och omsatte typ 10mille. rakt ner i fickan. bra extra kneg!

Läste för några veckor sen om en snubbe som blivit åtald i sthlm för att driva svarttaxiverksamhet. han hade 20 bilar i drift och omsatte typ 10mille. rakt ner i fickan. bra extra kneg!
Last edited by Sideways_swe; Nov 3, 2011 at 01:59 PM.
Att köra taxi är precis där med att vara bilförsäljare och grävmaskinist. Alla tre är job som jag skulle göra i en kort tid om det skulle landa en miljard på kontot. Bara för skojs skull. Skulle vara hur askult som helst att börja köra taxi i typ New York utan att kunna en enda gata. 
Tror dock inte jag skulle gilla göra någo av de jobben varje dag och hela livet...

Tror dock inte jag skulle gilla göra någo av de jobben varje dag och hela livet...
Dörrvakt is the shit. Roligare jobb, samma tider, bättre betalt och fler brudar
Jag jobbar fortfarande kvar för att det är så kul. Sen att det betalar av bilen plus nöjen varje månad är ju ingen nackdel.
Jag jobbar fortfarande kvar för att det är så kul. Sen att det betalar av bilen plus nöjen varje månad är ju ingen nackdel. Jag läste samma nyhet tidigare idag och fick en smärre chock. Mycket tråkigt men det verkar ju som sagt som att dom redan startat ett nytt bolag som tagit över som Lamborghini ÅF.
Ytterligare en artikel men det är väl samma uppgifter som flyter omkring i mediaträsket..
Von Braun går i konkurs
Även på Autolife kan man läsa en lite mer detaljerad med TvB själv
Von Braun Sports Cars i konkurs - Lamborghini utan ÅF i Sverige - Extra
Verkar ju iofs inte som att det nya företaget tagit över som ÅF för Lamborghini enligt den sista länken;
PT: Vad händer med agenturen för Lamborghini?
TvB: Det har länge diskuterats av att lägga om strukturen i Norden. Vi får se vad som händer, det är Lamborghini som bestämmer och vi är öppna för ny förhandling. Just nu står Lamborghini utan återförsäljare i sverige.
Ytterligare en artikel men det är väl samma uppgifter som flyter omkring i mediaträsket..
Von Braun går i konkurs
Även på Autolife kan man läsa en lite mer detaljerad med TvB själv
Von Braun Sports Cars i konkurs - Lamborghini utan ÅF i Sverige - Extra
Verkar ju iofs inte som att det nya företaget tagit över som ÅF för Lamborghini enligt den sista länken;
PT: Vad händer med agenturen för Lamborghini?
TvB: Det har länge diskuterats av att lägga om strukturen i Norden. Vi får se vad som händer, det är Lamborghini som bestämmer och vi är öppna för ny förhandling. Just nu står Lamborghini utan återförsäljare i sverige.
Last edited by Blackout; Nov 3, 2011 at 02:29 PM.