Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Old Oct 8, 2011 | 12:28 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
From: Gothenburg, Sweden
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Såg just säsong 2 av How to Make it in America. Sjukt bra början de fick igång och musiken är fortfarande grym. När kommer nästa avsnitt?

Old Oct 8, 2011 | 04:31 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Körde förbi en MB SLS cab precis där jag bor när jag var ute och gick. Sjuukt snygg bil fastän den inte har måsvingarna och den låter nåt galet. Han körde säkert inte över 3000 rpm, men det ekade över hela kvarteret när han gled omkring

Old Oct 8, 2011 | 04:34 PM
cmayer's Avatar
Teamspeed Senior Member
cmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nice
Originally Posted by Axman
Har inte något att säga, men kände för att skriva något

Svinigt kallt idag, dags för kaffe med rökt fisk på mackan!!!!!!!
Håller med om kylan!! Tyvärr fick jag inte använda min nya vinterjacka för tjejen, "för det är för tidigt nu!!!!".. :/ usch, har inte längtat efter kylan.

Old Oct 8, 2011 | 05:09 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by cmayer
Håller med om kylan!! Tyvärr fick jag inte använda min nya vinterjacka för tjejen, "för det är för tidigt nu!!!!".. :/ usch, har inte längtat efter kylan.
Hhhhhhmmmm, sådant bestämmer man själv

Old Oct 8, 2011 | 05:20 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Originally Posted by cmayer
Haha typiskt tjejer Här nere har det blivit sjukt kallt också. När det väl blåser känns det verkligen som minusgrader.. Måste skeppa ner mina tjockare jackor snart och det känns surt.

Old Oct 8, 2011 | 05:48 PM
cmayer's Avatar
Teamspeed Senior Member
cmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nicecmayer is just really nice
Därför tycker jag att vi alla här lägger ihop så vi kan hyra en go lägenhet/villa någon varm stans som vi kan fly till under vintertid!

Old Oct 8, 2011 | 08:59 PM
Dave S's Avatar
|
Teamspeed Pro
From: Voiding the warranty
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Kan ju upplysa er om att det inte är varmt i dörren inatt. Typ +3 och blåsigt. Fyfan!

Old Oct 9, 2011 | 04:05 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Kan ju upplysa er om att det inte är varmt i dörren inatt. Typ +3 och blåsigt. Fyfan!
Hehe, dubbeljobbar som vanligt!

Old Oct 9, 2011 | 04:59 AM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Åh vad jag älskar Juholts klassiska sosse-idioti - hoppas det inte är glömt till nästa val. Ka-ching!

Old Oct 9, 2011 | 07:29 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Originally Posted by jox
Åh vad jag älskar Juholts klassiska sosse-idioti - hoppas det inte är glömt till nästa val. Ka-ching!
Ja haha. Lika bra att ta för sig när man ändå kan

Thread Tools
Search this Thread

All times are GMT -4. The time now is 02:36 PM.