When you click on links to various merchants on this site and make a purchase, this can result in this site earning a commission. Affiliate programs and affiliations include, but are not limited to, the eBay Partner Network.
Jepp, sjukt svårt att komma in i the brain-trust. Den består av Jox, gmaccorrmac, GT3Ranger och Stoppie. Får du vara med på deras videokonferenser ska du skratta dig lycklig!
Vi hann till cliff innan dom släckte ner och körde vinjetten. Vi var där ett bra tag och festade,bra ös! Musiken va sådär emellanåt men man brydde sig inte så mycket just då. Men det var fan för mycket folk, gick knappt att röra sig därinne på slutet.
Ja det brukar bli så till slut. Jävligt svårt att inte spilla alla shots innan man hinner dricka upp det. Man måste som sagt vara jävligt full för att få ut maximalt nöje.
Originally Posted by jox
Och välkommen hem förresten Ludas! Hoppas det blev mycket gök i Birmingham.
Du och jag är förresten på bild i senaste Automobil
Tack, tänkte först säga att det känns bra att vara tillbaks men det gör det ju faktiskt inte alls TS förgyller väl lite som tur var och kanske även kommande helgen kan bli kul med halvmara etc.
Är vi med på bild i tidningen också eller är det samma som på deras hemsida där vi är långt i bakgrunden? Det var ju iof sig ganska tippat att vi skulle vara med med tanke på att vi var snyggast där. Får ta en sväng förbi pressbyrån och kolla in bilderna.
Tackar tackar.. Man känner sig lite liten här på forumet när majoriteten verkar ha gått med för ett antal år sedan.. Lite alla känner alla liksom, så är jag den där nyinflyttade grannen som måste försöka jobba sig in i gruppen, haha!
Välkommenen, jag är också ny i gamet'
Någon som har sett den här lilla skönheten rulla omkring i Stockholm?
Posta gärna bilder om/när ni har etc
^^ Jävlar, har vi en historical racing livery GTO som glider omkring i stan? Inte sett den än men hoppas jag hinner innan vintern är här.
Det där ser lite ut som Norr Mälarstrand på Kungsholmen eller?
Var det där jag ställde den? Tack för hjälpen! Närå, skoja bara! Ser fin ut, vet dock inte om jag diggar den gula linjen och den feta pricken riktigt..