Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #15721  
Old 08-27-2011, 11:41 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jo fanimej Ludas - Cupen var äkta. Och SVENSKSÅLD!!

rejsa.nu :: Porsche 964 Carrera Cup 1991
 
  #15722  
Old 08-27-2011, 12:03 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Adde, var det brorsan i sin R8?

Grymt ljud i din GT3!
 
  #15723  
Old 08-27-2011, 05:06 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Vad i HELVETE har hänt med den GT3an? Jävlar vad den lät Bästa Porschen jag hört hittills, utan konkurrens!
 
  #15724  
Old 08-27-2011, 08:21 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Bra snokat Jox. Men jag gillar ändå att du var skeptisk inledningsvis. Det är den egenskapen som gör dig till en fruktad moderator.

NMO, du har inte hört den. Tro mig, IRL låter den 1000000000000000 gånger högre och bättre, går absolut inte att beskriva. Jag kom precis hem från en klubb på stan. Jag hade hörselskydd i vänster öra eftersom det gjorde ont efter att Sideways brände förbi. Höger öra hade jag inget skydd i alls. Ändå har jag nu betydligt mer tinnitus i vänster öra än i höger öra trots fett hög musik på klubben. Hoppas det inte ger några bestående hörselskador bara. I så fall var det ändå värt det...
 
  #15725  
Old 08-27-2011, 11:29 PM
Control It's Avatar
MrTheBadGuy
Join Date: Jan 2008
Posts: 10,121
Control It has a reputation beyond reputeControl It has a reputation beyond reputeControl It has a reputation beyond reputeControl It has a reputation beyond reputeControl It has a reputation beyond reputeControl It has a reputation beyond reputeControl It has a reputation beyond reputeControl It has a reputation beyond reputeControl It has a reputation beyond reputeControl It has a reputation beyond reputeControl It has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Bra snokat Jox. Men jag gillar ändå att du var skeptisk inledningsvis. Det är den egenskapen som gör dig till en fruktad moderator
hmmm
 
  #15726  
Old 08-28-2011, 02:47 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Adde, var det brorsan i sin R8?

Grymt ljud i din GT3!
Yes det var brorsan. Han haltar fram som en gammal gubbe efter kameraoperationen men mår bra!

Originally Posted by N.M.O
Vad i HELVETE har hänt med den GT3an? Jävlar vad den lät Bästa Porschen jag hört hittills, utan konkurrens!
Cargraphic loud system med racekattar och grenrör.

Sunkig film men här hör man på ett ungefär hur högt den låter
Porsche 997 GT3 tuned by RS tuning - YouTube

http://www.youtube.com/watch?v=SdSuL4LAIkw

Det bästa är att det går att åka tyst med den om man trycker ur sportknappen. Då tar avgaserna vägen förbi 2st ljuddämpare istället för inga ljuddämpare alls. Det som är ganska roligt är att även fast det är raka rör så låter den inte SÅ mycket inuti. allt är liksom bakom mig. avgassystem och motor.

Originally Posted by Ludas
Bra snokat Jox. Men jag gillar ändå att du var skeptisk inledningsvis. Det är den egenskapen som gör dig till en fruktad moderator.

NMO, du har inte hört den. Tro mig, IRL låter den 1000000000000000 gånger högre och bättre, går absolut inte att beskriva. Jag kom precis hem från en klubb på stan. Jag hade hörselskydd i vänster öra eftersom det gjorde ont efter att Sideways brände förbi. Höger öra hade jag inget skydd i alls. Ändå har jag nu betydligt mer tinnitus i vänster öra än i höger öra trots fett hög musik på klubben. Hoppas det inte ger några bestående hörselskador bara. I så fall var det ändå värt det...

Vafan det där låter ju inte kul! :S Hoppas det släpper i örat snart.
 

Last edited by Sideways_swe; 08-28-2011 at 02:57 AM.
  #15727  
Old 08-28-2011, 03:16 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Oroa dig inte Sideways, jag ville ju att du skulle gasa Det var oruttat av mig att inte hålla för ena örat men jag hade faktiskt inten aning att Maserati Stradale skulle låta som ett tamt lamm i jämförelse
 
  #15728  
Old 08-28-2011, 04:10 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Ja det ringer lite i örat idag men det var det fan värt. Jag får ju hellre nedsatt hörsel av en GT3 än t ex en dålig rockkonsert
 
  #15729  
Old 08-28-2011, 04:35 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Sideways, alla borde skruva på sånt på sina GT3or Det är ju helt jävla sjukt!
 
  #15730  
Old 08-28-2011, 08:51 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Where's Waldo Teamspeed Edition: vem kan hitta Ludas och Jox? Jag ser!

 



All times are GMT -4. The time now is 02:14 AM.