Swedish Teamspeeder? Get in here!
WHOA Andreas! Fan vad surt. Jag vet inte riktigt vad man ska säga? Sådana sjukdomar i ung ålder är alltid mysko. Även om det låter skumt med kameran och allt men det låter iaf som att dom tar det på största möjliga allvar och det är ju alltid skönt!
Hoppas allt löser sig och att det var något litet.
Hoppas allt löser sig och att det var något litet.
Han bara vaknade kl2 på natten och trodde att huvudet höll på att sprängas, han fumlade typ runt inne på toan och spydde sen svimmade han ihop. Hans flickvän ringde ambulansen och sen dess har han legat där.
Så jävla konstigt för vi var på samma fest på kvällen och både han och jag var nyktra för att vi skulle göra den där min stora dag grejen på morgonen efter. Han kände sig precis som vanligt och inge konstig alls. 2timmar efter vi drog hem hände det här liksom. så jävla läskigt
Fy fan vad hemskt Adde. Hoppas han repar sig snabbt och att de kan hitta orsaken.
Neurokirurgi är rätt mysko på det sättet att de ibland tar väldigt udda vägar för att till slut komma in i hjärnan. Många tumörer opereras ut genom näsan till exempel.
Neurokirurgi är rätt mysko på det sättet att de ibland tar väldigt udda vägar för att till slut komma in i hjärnan. Många tumörer opereras ut genom näsan till exempel.
Dom tar det verkligen på allvar så det är jag sjukt glad för. Ingen av dom olika röntgentesterna visar nån blödning så det här med kameran är liksom för att vara 100%.
Last edited by Sideways_swe; Aug 22, 2011 at 09:00 AM.
Ja, jag fick panik. Måste fixa sambo asap, vill inte fastna på golvet själv ....