Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools

Search this Thread

Old Aug 3, 2011 | 01:26 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
From: Sweden
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Haha, jag hittar bara på

men jag kräver ett uttalande om denna om en vecka! Blev sjukt sugen nu.

Old Aug 3, 2011 | 01:41 PM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Sanningen är att jag tittade på de dyrare över 2K också, men jag kan fanimej inte komma på en enda funktion de har som man behöver, och som berättigar 100% dyrare pris. Någon påstod sig kunna mäta exakt var man förbränner fett på kroppen, men det verkade ju bara båg.

Ska rapportera back om en vecka. Det som slog mig först var att den var STOR. Jag är van vid stora klockor annars, men det ser ut som man har en microvågsugn på armen med ett skärp runt Fast den känns inte särskilt stor, väldigt slimmad runt handleden.

Gillar också skarpt att jag kan ansluta den till datorn och få upp fina grafer etc. Ska bli kul senare och se hur man utvecklats.

Old Aug 3, 2011 | 01:45 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Haha, den äldsta myten ever - punktförbränning

Old Aug 3, 2011 | 01:55 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Grattis till inköpet! Du borde posta en bild med mikrovågsugnen på armen i what's on your wrist tråden.
Sen när du börjar springa längre distanser måste du tejpa för dina nipples för att undvika skavsår oxå.

Old Aug 3, 2011 | 02:03 PM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Ska jag posta en bild på mina nipples i wrist-tråden eller vad är det du säger?

Old Aug 3, 2011 | 02:05 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Ser trevligt ut Jox! Rapport mottages tacksamt då jag går i samma tankar, främst då för cyklingen Och jag har sagt det förut och säger det igen, känner ni till någon som har boende de lämnar i götet så hojta gärna. Måste ha någonstans att sova så småningom...

Old Aug 3, 2011 | 02:42 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Ska jag posta en bild på mina nipples i wrist-tråden eller vad är det du säger?
Du är bra på att läsa mellan raderna men jag tänkte mer typ att du kunde tejpa fast pulsklockan på din nipple och sedan fota.

Old Aug 3, 2011 | 04:30 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Allt snack om löpning gjorde mig sugen! Följde med två kollegor ut på min första joggingtur på ett år. Efter 8km blev det för mörkt för att fortsätta men det var faktiskt riktigt härligt att springa! Skulle aldrig få för mig att springa själv dock, inte än i alla fall...

Old Aug 3, 2011 | 04:36 PM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
Old Aug 3, 2011 | 04:39 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Problemet var mer att jag inte såg vart jag satte fötterna, snubblade en aning på sina ställen med andra ord!

All times are GMT -4. The time now is 12:43 PM.