Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #13771  
Old 05-18-2011, 08:55 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Hahaha! Stackars praktikant! Kan inte vara helt enkelt att göra sin första presentation i tv...
 
  #13772  
Old 05-18-2011, 10:28 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Underbart att han hinner visa sin förtvivlan innan kameran stängt av helt också

Finnar asså
 
  #13773  
Old 05-18-2011, 10:51 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Naaaaaaaah, de sista sekunderna är obetalbara
 
  #13774  
Old 05-18-2011, 03:42 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Sjukt random SMS:


Vad ska jag svara nu? Ingen aning vem fan det här är. Bor i hjalmarp i Skåne eller nåt. Axman?
Haha, du ela go Bronto, jag har inte fått ditt nummer, i sådana fall hade jag ringt och pratat med dig som en mogen kompis

Fråga Dave så får du höra!

Lite sjukt är att vår äldsta dotter kallas för Rebbe.

Hjalmarp har jag inte hört talas om, möjligtvis Häljarp (tror mot Landskrona till eller Lund), eller Hjärnarp som ligger utanför Ängelholm.
 
  #13775  
Old 05-18-2011, 06:19 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Så nu tjackat ny dator. Kolla etiketten:
 

Last edited by Ludas; 08-06-2012 at 02:55 PM.
  #13776  
Old 05-18-2011, 06:51 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Haha, du ela go Bronto, jag har inte fått ditt nummer, i sådana fall hade jag ringt och pratat med dig som en mogen kompis

Fråga Dave så får du höra!

Lite sjukt är att vår äldsta dotter kallas för Rebbe.

Hjalmarp har jag inte hört talas om, möjligtvis Häljarp (tror mot Landskrona till eller Lund), eller Hjärnarp som ligger utanför Ängelholm.
Haha, jag blev rätt ställd iallafall. Gick igenom det sista av kandidatrapporten som skulle in idag och så börjar nån tjomme från Skåne smsa för att sedan även ringa upp. Sjukt jiddrande av den tjejen innan hon fattade att det var fel nummer

Sjukt att både Strebo och din dotter kallas för Rebbe dock.. Aldrig hört det innan.

Iallafal är det jävligt gött att vara klar med rapporten nu! 4 månaders jobb resulterade i 20 000 ord och en fungerande gasturbin. Kom just tillbaka efter att ha tagit några bärs och käkat med gruppen. Dn här sommaren kommer man verkligen känna ha gjort sig förtjänt nu
 
  #13777  
Old 05-19-2011, 03:53 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Haha, Fiiint brontan!
 
  #13778  
Old 05-19-2011, 04:44 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Vet inte om man skall skratta åt eller skämmas för våra landsmän. Pasi Nurminen har alltid tyckt lite för mycket om alkohol, då han under lockout säsongen i NHL spelade i sverige körde han ju lagets buss i fyllan i ishallens vägg...

Fick äntligen JB4 chippet till BMWn igår. Ska instalera det på veckoslutet och sen ska det gasas. Vi var på banan med bilen med Nicke på söndagen. Avsaknande av diffspärr är nog ett grymt stor miss av bmw. Förutom att oljetempen stiger lite för snabbt fungerade det förvånansvärt bra på banan, för att vara en tung coupé.
 
  #13779  
Old 05-19-2011, 04:48 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Du ska vara stolt. Fan, låt dom vara lite mänskliga och dynga ner sig! Tänk er fira ett VM-guld....jag hade varit konstant packad tills alla mina pengar var slut.
 
  #13780  
Old 05-19-2011, 05:56 AM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Mar 2008
Location: Helsinki
Posts: 302
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Man valde rätt tidpunkt att åka en vecka till Finland. Hade inte ens följt med ishockeyn desto mrea före jag kom på fredagen och kollade Fin-Rys, bra början!

Åkte på söndagen till holmen med farsan, hade med oss en tv och antenn. Helvete heller att vi fick någon signal, försökte bla. förlänga antenn-kabeln och kasta antennen upp i ett träd. No dice! Men tur fanns det en radio, havsutsikt och G&T.

Grymt festande har det ju nog varit, synd bara att idiotismen bland folket stack fram rätt så hårt. Lilla-brors komplexet kommer rätt så starkt fram!
 



All times are GMT -4. The time now is 06:09 PM.