Swedish Teamspeeder? Get in here!
Haha rätt!
Genom att ha Minin i 5 år och skitit i att byta bil, så har jag lyckats spara ihop 18 miljoner.
Nej allvarligt talat så är det inget ultrahäftigt. Är ju precis färdig, så måste vara lite förnuftig och de riktiga sportbilarna får vänta några år, men det får funka så länge.
Genom att ha Minin i 5 år och skitit i att byta bil, så har jag lyckats spara ihop 18 miljoner.
Nej allvarligt talat så är det inget ultrahäftigt. Är ju precis färdig, så måste vara lite förnuftig och de riktiga sportbilarna får vänta några år, men det får funka så länge.
Last edited by Dave S; Apr 20, 2011 at 12:21 PM.
Ja, ungefär så känns det. Inget socialt liv förutom på jobbet och man sover varje ledig stund.
Det blev lite förändrade planer så jag hämtar upp bilen imorgon vid lunch!
Har slutexaminering med två tentor och redovisning/oponering av exjobb nästa vecka så det blir inget buskörande i helgen. From 1 maj så har jag inget mer att läsa utan kan bara ta det lugnt och mysa runt.
Årsskatt, kr: 2520
Skattevikt, kg: 1600
Det blev lite förändrade planer så jag hämtar upp bilen imorgon vid lunch!
Har slutexaminering med två tentor och redovisning/oponering av exjobb nästa vecka så det blir inget buskörande i helgen. From 1 maj så har jag inget mer att läsa utan kan bara ta det lugnt och mysa runt.
Årsskatt, kr: 2520
Skattevikt, kg: 1600
grattis! Jepp.
Haha, kolla beskrivningen då; "Unik bil med unik inredning" ...seriöst?
Men undrar vad försäkringen hade gått på för en 23-åring som bor i stan?
Tar vanliga försäkringsbolag ens såna här bilar?