Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools

Search this Thread

Old Apr 15, 2011 | 04:57 AM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Whoa, 17,000 mil och en ägare! Snubben gillar sin bil!

Porsche 993 Turbo | Skåne | Blocket

Old Apr 15, 2011 | 05:16 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
From: Sweden
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Man vill inte tjata jox men när du postar sådana annonser kan jag inte låta bli; Hur går det med din?

Old Apr 15, 2011 | 05:18 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm, Sweden
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
+1923991293219231

Old Apr 15, 2011 | 05:20 AM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
"Snart".

Är mycket mindre excited att få igång den än vad jag trodde jag skulle vara när vårluften kom in. Tankegången blir först "Åh vad kul det vore att dra iväg med den", för att två sekunder senare ersättas av "... och undra vad som kommer hända för skit då ...". Besvikelsen sitter kvar, men soon enough ska den ut!

Old Apr 15, 2011 | 05:21 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm, Sweden
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute

Old Apr 15, 2011 | 05:22 AM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM

Old Apr 15, 2011 | 06:31 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Jag sitter på Sarajevo pizzeria i Kungsör och äter en väldigt tveksam pizza buffe. Jag är typ förberedd på att bli magsjuk. :S

Old Apr 15, 2011 | 06:40 AM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
För fan. Är och beställer oljefilter och ett nytt stag till bilen, och precis innan jag ska gå så säger han "Hörru, vet du att det är massa goodwill-grejer du kan göra på din bil på garantin. Tändspolar, givare m.m.". Exakt de sakerna som jag betalade åt helvete massa pengar för i vintras!! Gissa när åtgärdsprogrammet introducerades? Fyra dagar efter jag hämtade min från verkstan.

Old Apr 15, 2011 | 06:45 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
From: Gothenburg, Sweden
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
För fan. Är och beställer oljefilter och ett nytt stag till bilen, och precis innan jag ska gå så säger han "Hörru, vet du att det är massa goodwill-grejer du kan göra på din bil på garantin. Tändspolar, givare m.m.". Exakt de sakerna som jag betalade åt helvete massa pengar för i vintras!! Gissa när åtgärdsprogrammet introducerades? Fyra dagar efter jag hämtade min från verkstan.
Vadå, åtgärdsprogram från Porsche eller från Manthey? Då måste du ju kunna snacka om att få pengar tillbaka för de grejerna!

Vad är det mer som behöver göras på porkan nu för att den ska bli vårklar? Är motorn fullt fungerande än?

Old Apr 15, 2011 | 06:46 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
From: Hellsinki
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox

Last edited by Nicke; Apr 15, 2011 at 06:56 AM.

All times are GMT -4. The time now is 09:12 AM.