Swedish Teamspeeder? Get in here!
Suttit på lab i tio timmar i sträck idag.
Använde mig av denna flaska och kom att tänka på strebban. Tydligen är vanlig absolut för ful. Men det är ju å andra sidan ingen skeppet...
Använde mig av denna flaska och kom att tänka på strebban. Tydligen är vanlig absolut för ful. Men det är ju å andra sidan ingen skeppet...
![](http://img14.imageshack.us/img14/6312/dsc0399f.jpg)
Dom har inte börjat levereras än. Möjligt att den ska till Von braun eller nåt liknande för VIP visning. Ser ut som att den har gamla leggera fälgar på. kanske vinterdäck?
![Wall](https://teamspeed.com/forums/images/smilies/teamspeed/wall.gif)
Menar det. Absolut kan man inte segla med!
Jag har för mig jag har frågat tidigare men skitsamma...Alla detailers som lägger upp sina jobb här (som jag fö är sjukt imponerad av, hur fan kan man få en 6-7år gammal bil att bli snyggare än nyskick?!). Hur mycket skulle en sån deal gå lös på i Sverige? Ingen idé att fråga dom här för priserna går ju inte att jämföra.
Edit: Japp, skrev som ett mongo men det bjuder jag på.
Edit: Japp, skrev som ett mongo men det bjuder jag på.
Att skinka på en helrekond med polering, lackskydd och invändig rekond så räkna med minst 10,000 kr hos någon duktig, typ Jörgen Sandell. Att dessutom hålla på och våtslipa ner repor etc som vissa gör här också är ~5,000 spänn till. WellKept verkar ha rätt goda referenser men har inte testat dem själv. De verkar ligga 50% lägre än de större kedjorna typ MrCap eller Ditec etc.
För övrigt precis avklarat en timme i gymmet. Har ingen känsel i armar/ben/ansikte
Men jag är jävulskt nöjd!
För övrigt precis avklarat en timme i gymmet. Har ingen känsel i armar/ben/ansikte
![lol](https://teamspeed.com/forums/images/smilies/teamspeed/rofl.gif)
Vissa här kan vara lite väl anal ibland tycker jag, och verkar mjölka ägarna på både det ena och det andra bara för att det är en dyr bil.
Jag är ingen expert alls men jag har en proffs-polermaskin som jag använt ett par år och testat en uppsjö av medel, känner en rekondare och vet på ett ungefär hur man gör och vilken typ av repor som går bort/hur man ska bära sig åt - ibland så är deras trådar och tillvägagångssätt här lite väl overkill. Resultatet blir helt fantastiskt, såklart, men de tar nästan i så de spricker när de jobbar med bilarna och alla medel/moment hade inte behövts. Man behöver liksom inte först köra en claybar, sedan lackrengöring, sedan rubbing och sedan polera . . .
Jag är ingen expert alls men jag har en proffs-polermaskin som jag använt ett par år och testat en uppsjö av medel, känner en rekondare och vet på ett ungefär hur man gör och vilken typ av repor som går bort/hur man ska bära sig åt - ibland så är deras trådar och tillvägagångssätt här lite väl overkill. Resultatet blir helt fantastiskt, såklart, men de tar nästan i så de spricker när de jobbar med bilarna och alla medel/moment hade inte behövts. Man behöver liksom inte först köra en claybar, sedan lackrengöring, sedan rubbing och sedan polera . . .