Swedish Teamspeeder? Get in here!
Fan vad sjyrre. Vargtass is on you!
Skönt uttryck 'sjyrre'. Men säger man 'störtlurre' fortfarande i Sthlm?
De enda jag känner till är dessa:
Flgfixarna - Flgfixarna AB
eller så kan man göra på det gamla hederliga sättet:
YouTube - How to repair a damaged lip
Flgfixarna - Flgfixarna AB
eller så kan man göra på det gamla hederliga sättet:
YouTube - How to repair a damaged lip
Gällande fälgfixarna så verkar de göra bra jobb, men är allt annat än billiga. Dessutom när jag vär där för att få mina fälgar målade verkade de inte alls intresserade att ge en offert, vilken de heller aldrig skickade... (Det hade dock varit ett pissigt/arbetsdrygt job, så kanske de inte ville ha mig som kund...)
Jag var på SRM i Malmö idag. 1500:- per fälg ville de ha för tvätt, lagning, av- och påkrängning av däck samt balansering. Kändes ändå helt ok. Stod en 458 Italia i verkstaden, tydligen så har de en deal med utoropa så alla Ferraris som ska ha typ svarta fälgar skickas dit.
Sen åkte jag och pratade med världens mest ointresserade och uttråkade säljare ever. Skulle köpa nya fronthögtalare till bilen. Han ville dock hellre snacka om vad han skulle köpa till lunch. Till slut kollade han upp vad jag skulle ha. Kom hem, skruvade av dörrsidan, skar mig som fan i fingret och märker att det inte passar. 150 blås tillbaka till Malmö så jag hinner dit innan de stänger. Då säger han "jaja men det här kommer ju inte gå. Du får skaffa en adapter. Kolla med bmw eller nått".
Finns ju inget mer irriterande än säljare som inte vill sälja.
Sen åkte jag och pratade med världens mest ointresserade och uttråkade säljare ever. Skulle köpa nya fronthögtalare till bilen. Han ville dock hellre snacka om vad han skulle köpa till lunch. Till slut kollade han upp vad jag skulle ha. Kom hem, skruvade av dörrsidan, skar mig som fan i fingret och märker att det inte passar. 150 blås tillbaka till Malmö så jag hinner dit innan de stänger. Då säger han "jaja men det här kommer ju inte gå. Du får skaffa en adapter. Kolla med bmw eller nått".
Finns ju inget mer irriterande än säljare som inte vill sälja.
LOL, fin video!
Gällande fälgfixarna så verkar de göra bra jobb, men är allt annat än billiga. Dessutom när jag vär där för att få mina fälgar målade verkade de inte alls intresserade att ge en offert, vilken de heller aldrig skickade... (Det hade dock varit ett pissigt/arbetsdrygt job, så kanske de inte ville ha mig som kund...)
Rätt kul, ett av bakdäcken sprack sent i höstas, och när jag kom hem (på reserv-hjulet) och bytte till vinterdäcken, så såg jag att även det andra bakdäcket hade sprickor och att framdäcken var på god väg.
Så måste jaga fatt i nya å det snaraste nu, våren är ju på g!

Det kan ju du ninjahaja asså, bruschan.