Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #11021  
Old 03-12-2011, 07:15 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Fy faaaan när jag såg denna! Nuuuu villl jaaaag haaaa uuuuttt miiiin biiiiiilllll!

 
  #11022  
Old 03-12-2011, 07:55 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Det är ju själva fan att man inte kan ställa en vettig fråga på TS utan att folk ska börja gapa om massa annat, apropå en manuell Cayenne. Det var typ bara Felix och Zorro som svarade på frågan. Folk börjar snacka om Lancior och BMW kombis . . . Fr o m nu tänker jag aldrig mer starta en vettig tråd.

Det är ungefär som att fråga var pilsnerkorven är någonstans inne på ICA och kassören frågar om man inte ska ha lite burkmajonäs istället.
 
  #11023  
Old 03-12-2011, 08:22 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Vad ska du med en Cayenne till? Är den inte rätt så tråkig?

Stor?

Har du många barn du ska köra till dagis?
 
  #11024  
Old 03-12-2011, 09:06 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
En vän köpte nyligen nya Cayenne diesel från Tyskland. Har inte frågat honom än vad han tycker. Jag gillar den iaf skarpt.

Jag var på båtmässan idag med brorsan och farsan. Jag är helt klart mer en bilmänniska än båtmänniska. Men när jag ser på en Goldfish 29 fots RIB med V10 725 hästar och karbon paket... Då får jag fan ha-begär. 82 knopp






Mycket manligare än så blir det nog inte.
 
  #11025  
Old 03-12-2011, 09:14 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Har haft båt, det var kul när man hade tid och vädret var bra, tyvärr en combo som inte hände alltför ofta!
 
  #11026  
Old 03-12-2011, 09:32 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Vi har en rib på landet, 5,4 meter och 90 hästar som går typ 45 knopp. Som allra roligast är det när det är mycket vågor ute eller många finlandsfärjor. Då brukar jag och brorsan passa på att åka ut och hoppa. Det man vill uppnå är att få propellern över vattenytan så att motorn varva jättehögt
 
  #11027  
Old 03-12-2011, 09:56 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
+10C och solsken här. Skåne är alltid bäst.
Appropå inget, vad fan händer i japan? Hela ön verkar ju gå åt pepparn. Kärnkraftverk exploderar och allt e bara allmänt kaos. Lär ju bara finnas en förklaring:
 
  #11028  
Old 03-12-2011, 10:05 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Appropå inget, vad fan händer i japan? Hela ön verkar ju gå åt pepparn. Kärnkraftverk exploderar och allt e bara allmänt kaos. Lär ju bara finnas en förklaring

Jag hoppas att detta betyder att nyheterna slutar rapportera om Charlie Sheens liv nu.
 
  #11029  
Old 03-12-2011, 11:28 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Vi har en rib på landet, 5,4 meter och 90 hästar som går typ 45 knopp. Som allra roligast är det när det är mycket vågor ute eller många finlandsfärjor. Då brukar jag och brorsan passa på att åka ut och hoppa. Det man vill uppnå är att få propellern över vattenytan så att motorn varva jättehögt
Haha, ah det kommer jag ihåg att jag och brorsan gjorde när det blåste kuling nere i hamnen vid våra föräldrar. Hade en Ryds då för länge sen med 115 häst eller nånting. Sjukt roligt när man väl lyfter och motorn varvar upp hihi
 
  #11030  
Old 03-12-2011, 11:29 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Det är ju själva fan att man inte kan ställa en vettig fråga på TS utan att folk ska börja gapa om massa annat, apropå en manuell Cayenne. Det var typ bara Felix och Zorro som svarade på frågan. Folk börjar snacka om Lancior och BMW kombis . . . Fr o m nu tänker jag aldrig mer starta en vettig tråd.

Det är ungefär som att fråga var pilsnerkorven är någonstans inne på ICA och kassören frågar om man inte ska ha lite burkmajonäs istället.
Ja, du har blivit märkt på nåt sätt så alla tror att de har rätt att driva med dig. Eller vissa kännes sig bara så kaxiga på forumet. Lite synd att det inte finns lite mer seriösa kommentarer ibland.
 



All times are GMT -4. The time now is 11:11 PM.