Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #10761  
Old 03-08-2011, 04:51 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Har för mycket ljuddämpare och tjaffs så detta är beställt.

YouTube - 997 GT3 exhaust
Din GT3:a kommer att bli ännu grymmare än vad den redan är, kanon!
 
  #10762  
Old 03-08-2011, 04:52 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Ludas: MR 3000 guy!
 
  #10763  
Old 03-08-2011, 04:52 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Jag får väl erkänna, det är jag i min gamla M3
Saknar du din e46? Jag har också ägt en e46 M3 och det är faktiskt den bil jag saknar mest. Grym när den kom och är än idag en av dom snyggaste bilarna som finns enligt mig.
 
  #10764  
Old 03-08-2011, 04:56 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Saknar du din e46? Jag har också ägt en e46 M3 och det är faktiskt den bil jag saknar mest. Grym när den kom och är än idag en av dom snyggaste bilarna som finns enligt mig.
Mötte en på motorvägen på väg till Landskrona idag, carbonsvart som min gamla, den är så rå. Ångrar att jag sålde den, kunde likaväl ha behållt den för de få pengarna det handlade om. Jag hade ägt den i 4 år och kört den sedan den gått 3 000 (Ludas!) mil så jag visste ju allt om bilen. Den hade ALL utrustning inkl. glaslucka i taket.

Bytte Vanos paketet 2 månader innan jag sålde dessutom.

Men så är livet, man gör misstag hela tiden som man lär sig att leva med!
 
  #10765  
Old 03-08-2011, 05:00 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
^^ frågan är ju hur mycket du hade använt den nu när du har nya M3an. Den är ju trots allt en mycket bättre bil.
Men det är nåt speciellt med E46 ändå, tror det har att göra med att den va så speciell när den kom och att det sitter kvar fortfarande på nåt sätt. raka sexan är ju rätt speciell också Hade Dixis titan avgassystem på min, herrejesus vilket ljud!


Nicke: Du lyssnar va?? Sälj den aldrig, du kommer ångra dig!
 
  #10766  
Old 03-08-2011, 05:02 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Sååå, hade vi något datum för öl-drickar-kvällen? Siktade vi på Maj/Juni eller vad sa vi?
 
  #10767  
Old 03-08-2011, 05:04 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
^^ frågan är ju hur mycket du hade använt den nu när du har nya M3an. Den är ju trots allt en mycket bättre bil.
Men det är nåt speciellt med E46 ändå, tror det har att göra med att den va så speciell när den kom och att det sitter kvar fortfarande på nåt sätt. raka sexan är ju rätt speciell också Hade Dixis titan avgassystem på min, herrejesus vilket ljud!


Nicke: Du lyssnar va?? Sälj den aldrig, du kommer ångra dig!
Jo det är ju sant, kunde ju haft den som DD kanske, eller som lite samlarbil, jag är jättenöjd med min nya, som jag tror kanske blir första och sista V8:an i en M3.

Det är väl lite sentimentala känslor. Fick den nya så sent i höstas så det blev inte mycket köra av innan den ställdes in i garaget. Den gamla var helt original, men så råååååååååååå!
 
  #10768  
Old 03-08-2011, 05:14 PM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Nicke: Du lyssnar va?? Sälj den aldrig, du kommer ångra dig!
Neh! Har kört endast ca 500km sedan oktober, men aldrig har tanken ens slagit mig att sälja den!
 
  #10769  
Old 03-08-2011, 05:15 PM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
Sideways, var det du som hade en Laguna seca blå m3 i Uppsala? I sånna fall håller jag med om att den var grymt snygg och lät riktigt riktigt bra!
 
  #10770  
Old 03-08-2011, 05:16 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Nicke
Neh! Har kört endast ca 500km sedan oktober, men aldrig har tanken ens slagit mig att sälja den!
Hyvä päätös!
 



All times are GMT -4. The time now is 08:04 PM.