Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools

Search this Thread

Old May 14, 2008 | 10:42 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm, Sweden
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Mycket bilstrul nu grabbar, det är nästan lite synd om oss...

Old May 14, 2008 | 10:48 AM
Dave S's Avatar
|
Teamspeed Pro
From: Voiding the warranty
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
ja, det är fan synd om oss. Hur går det med Porschen Felix?

Old May 14, 2008 | 12:06 PM
Dave S's Avatar
|
Teamspeed Pro
From: Voiding the warranty
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Finns ingen bmw-handlare med en 130i nära mig. Närmast är Ystad, lite jobbigt. Nej, det känns fan som om det blir ngt nytt, så blir det en till MCS.

Old May 14, 2008 | 12:29 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
From: Gothenburg, Sweden
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Mycket bilstrul nu grabbar, det är nästan lite synd om oss...
Vad för slags strul är det nu?

Old May 14, 2008 | 12:30 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Jox: innan jag köpte MCSen så kollade jag på 2-3 951or, bl.a. en rosa
Jag kom fram till att de är inte värda sitt pris med tanke på det skick de är i och speciellt med tanke på reparationskostnader.
Nej, min bil ska va nyare än 03.

Bronto: Tack! Ska sätta mig och kolla nu.
Den Focus STn verkar riktigt tjock
Annars finns det en del trevliga MCS med rätt låga mil, men är dåligt med JCWkitade versioner.

Old May 14, 2008 | 01:02 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Vad för slags strul är det nu?
Slowness. Pappa gör bullerprov nästa torsdag, sen är det besiktning någon gång efter det...ZzZzzZzZZz

Old May 14, 2008 | 01:11 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Slowness. Pappa gör bullerprov nästa torsdag, sen är det besiktning någon gång efter det...ZzZzzZzZZz
Galet vilket system vi har för såna här administrativa saker.
Men har ni hittat ett originalrör för att få ner buller och sånt?

Old May 14, 2008 | 02:32 PM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Måste kännas riktigt tungt, känns som evigheter sen du postade bilderna från när ni köpte den! Görs bullerprovet separat?

Old May 14, 2008 | 02:35 PM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Jox: innan jag köpte MCSen så kollade jag på 2-3 951or, bl.a. en rosa
Jag kom fram till att de är inte värda sitt pris med tanke på det skick de är i och speciellt med tanke på reparationskostnader.
Nej, min bil ska va nyare än 03.

Bronto: Tack! Ska sätta mig och kolla nu.
Ja det är inte kul att leva med bara en entusiastbil, och jag håller med om de lite smått bisarra priserna på 951orna. MEN som med alla pre-996/Boxster-porschar så är det ingen myt att värdet håller i sig stenhårt, så det behöver inte bli så hutlöst i längden, peppar peppar.

En likadan bil känns ju lite gay, du måste ju byta upp dig. Eller skruva tillbaka mätaren 8000 mil och montera på en fetare kompressor

Old May 14, 2008 | 03:05 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Originally Posted by jox
Måste kännas riktigt tungt, känns som evigheter sen du postade bilderna från när ni köpte den! Görs bullerprovet separat?
Japp, som tur är har jag fullt upp med intagningsprover till Berghs så jag hade ändå inte haft tid att köra någonting...

All times are GMT -4. The time now is 06:23 PM.