Swedish Teamspeeder? Get in here!
Det vore fan en dröm att få bilen fotad av dig! Har varit ett fan av dina skills med kameran väldigt länge. Så det låter som en deal tycker jag
Grymt Sideways! Alltid skoj med positiva överraskningar efter bilköp.
Hittade även själv på efter köpet att mitt varvstop var höjt, dock "endast" till 8750. YouTube - 8750
Hittade även själv på efter köpet att mitt varvstop var höjt, dock "endast" till 8750. YouTube - 8750
In other news, satt idag hos en BMW handlare och funderade på livets mening....kom på en sån sak att det finns nog inte mera en enda annan bransch än märkes bilbutiker som har marmorgolv i sina försäljningsutrymmen. Bostadsförmedlare - nej, banker - nej, juristbyråer - nej...
...och sen kom de med en 70€ faktura för att de hade nollat felminnet på min bil....fail...
...och sen kom de med en 70€ faktura för att de hade nollat felminnet på min bil....fail...
Last edited by Nicke; 02-23-2011 at 03:05 PM.
Kul för dig Sideways! Var inne på Autoropa i Arlöv idag, många fina bilar inne,
2 st 458, och fullt med 430 och en massa 430 Scuderior där också! Deras nybygge är försenat flera månader, men det börjar att se imponerande ut.
Var bort en sväng på Porsche också, de har ju rätt så nya lokaler också, såg trevligt ut, men ligger betydligt avsides jämfört med Autoropa. Men det är inte så kul att titta på bilar när det precis kommit snö igen!
2 st 458, och fullt med 430 och en massa 430 Scuderior där också! Deras nybygge är försenat flera månader, men det börjar att se imponerande ut.
Var bort en sväng på Porsche också, de har ju rätt så nya lokaler också, såg trevligt ut, men ligger betydligt avsides jämfört med Autoropa. Men det är inte så kul att titta på bilar när det precis kommit snö igen!
Porsche ligger ju inte så off, bara 10 mins bilfärd från Södervärn typ. Är bra att de lagt bmw, Porsche och Lexus precis brevid varandra (men vad fan gör Peugeot där?) och sen Mercedes en kilometer bort, men Audi ligger sjukt off ute i Bulltofta.