Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Old May 13, 2008 | 10:21 AM
fj0's Avatar
fj0
Teamspeed Junior Member
From: Sweden
fj0 is on a distinguished roadfj0 is on a distinguished roadfj0 is on a distinguished roadfj0 is on a distinguished road
Originally Posted by PorscheFanatic
Kanske nästa vecka?
Låter inte omöjligt.

Old May 13, 2008 | 12:45 PM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Bronto:

hur har det gått idag med det här? Jag sa ju att du inte borde skaffa alko-lås!

Jo, och den här såg jag häromdagen. Jox - big pimpin'...

Old May 13, 2008 | 12:51 PM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Nämen det är ju jag!

Vad har hänt med Minin? Har den kolat vippen?

Old May 13, 2008 | 12:56 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
From: Gothenburg, Sweden
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Så kan det gå när inte kylarvätskelocket är på.

Tror det är okej, men den fick gå för varm ett tag. Locket till kylarvätskan hade ramlat av någon gång under dan och all vätska var helt slut när jag kom hem och skulle fylla på. Hade kommit upp en varning på väg hem, men jag trodde att det var en vanlig fyll-på-snart-varning. Ska se vad BMW säger imorgon..

Old May 13, 2008 | 01:07 PM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Ouch! En ren miss av dig eller hade den bokstavligt ramlat av?

Old May 13, 2008 | 01:16 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Ouch! En ren miss av dig eller hade den bokstavligt ramlat av?
Hittade den på uppfarten hemma Vet inte hur det gått till, har inte öppnat den behållaren på månader. Var och fixade i motorrummet i förrgår men jag rörde inte den där korken, helt säker på det.
Men motorn lät bra och jag körde upp den på bärgningsbilen, tog det väldigt lugnt på vägen hem. Körde några få kilometern sen varningen kom på så håller tummarna för att Gary inte fått ont av det

Old May 13, 2008 | 02:37 PM
Dave S's Avatar
|
Teamspeed Pro
From: Voiding the warranty
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Jag hade en läcka i slangen till kylarvätskebehållaren. Mkt irriterande och dyrt när jag inte vågade köra den till vanliga verkstaden utan fick ta BMW. 5k svider för ett 2k jobb.

Old May 13, 2008 | 02:57 PM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
Originally Posted by Dave S
Jag hade en läcka i slangen till kylarvätskebehållaren. Mkt irriterande och dyrt när jag inte vågade köra den till vanliga verkstaden utan fick ta BMW. 5k svider för ett 2k jobb.
FEM TUSEN SPÄNN FÖR EN SLANGJÄVEL?

Sheiiiiiiiyyyt!

Old May 13, 2008 | 03:40 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Originally Posted by jox
FEM TUSEN SPÄNN FÖR EN SLANGJÄVEL?

Sheiiiiiiiyyyt!
BMW är grymma...

Old May 13, 2008 | 05:34 PM
Dave S's Avatar
|
Teamspeed Pro
From: Voiding the warranty
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Felsökning plus fan och hans moster serru.
Är mer och mer sugen på att köpa mig en ny bil, men samtidigt är jag student och köpt lgh ganska nyligen. Om ändå man vore färdig, då vore allt mycket enklare. Min bil har snart gjort 8k mil. Jag känner att det vore bra att byta innan den går 10k. Jag är mer förtjust i "gamla" S-modellen, så en begagnad 05a vore kanon. Sedan skulle jag vilja ha jcw-kit, om inte annat än för stolarna. Det finns inte många som passar den beskrivningen på blocket. Billigaste av dessa kostar 210k. Visserligen från Häggenäs, men fortfarande lite väl mycket deg för en likadan, om än, lite nyare bil.

Ge mig input. Om jag ska byta ut MCSen, vad ska jag skaffa? Vill egentligen inte lägga på för mycket pengar, ju mindre desto bättre.

Last edited by Dave S; May 13, 2008 at 05:39 PM.

Thread Tools
Search this Thread

All times are GMT -4. The time now is 01:59 AM.