Swedish Teamspeeder? Get in here!
Idag var Solsidan lite halvjobbigt att titta på faktiskt. Ove var SJUKT jobbig i det här avsnittet, man vill ju bara strypa honom!
Och han, snubben dom bjöd på middag var ju ännu värre! Riktigt kul när han brassade på med båten i slutet och sjöng julvisor!
Och han, snubben dom bjöd på middag var ju ännu värre! Riktigt kul när han brassade på med båten i slutet och sjöng julvisor!
Jag bryr mig faktiskt inte ett skit om hur jag eller någon annan stavar på forum. Jag skriver ofta från telefon och då orkar jag aldrig ändra om det blir lite fel.
Men när man designar en hemsida bör man nog köra en stavningskontroll innan. Samma sak med endel blocket annonser man ser, så svårt kan det inte vara ett be någon som kan stava dubbelkolla så att det blir rätt.
Svenskalektioner får ni hålla er till på skoltid tack,
, Ove var ju otroligt jobbig, det var så det kröp i kroppen! Fredrik var lite hämdlysten 
Verkar coolt på Gotland. De borde lämna möjlighet på hemsidan att anmäla sitt intresse!
Tack för länkarna och infon.
, Ove var ju otroligt jobbig, det var så det kröp i kroppen! Fredrik var lite hämdlysten 
Verkar coolt på Gotland. De borde lämna möjlighet på hemsidan att anmäla sitt intresse!
Tack för länkarna och infon.
Vilken sida?
Nevermind, jag hittade.
Suttit och slötittat på Big Brother. Är folk i 20årsåldern seriöst så där jävla korkade eller har de samlat ihop bottenskrapet på normalfördelningskurvan?
Nevermind, jag hittade.
Suttit och slötittat på Big Brother. Är folk i 20årsåldern seriöst så där jävla korkade eller har de samlat ihop bottenskrapet på normalfördelningskurvan?