Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #20071  
Old 03-15-2012, 03:52 AM
SHH's Avatar
SHH
SHH is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: Oct 2011
Posts: 439
SHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the rough
Första FF:en jag sett på Stockholms gator. Fruktansvärt fet bil!

 
  #20072  
Old 03-15-2012, 03:54 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Det var inte länge den bilden var tillgänglig SHH
 
  #20073  
Old 03-15-2012, 04:22 AM
SHH's Avatar
SHH
SHH is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: Oct 2011
Posts: 439
SHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the rough
Originally Posted by strebo
Det var inte länge den bilden var tillgänglig SHH
Ska försöka ordna det...

Sådär!

 

Last edited by SHH; 03-15-2012 at 04:31 AM.
  #20074  
Old 03-15-2012, 04:24 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Lägg upp igen FFS SHH
Edit; verkar som den nya försvann också...
Edit; nu jävlar. Nice bild, har du någon på hela bilen?

Va gör ni annars pojkar en torsdag som denna?
 

Last edited by Blackout; 03-15-2012 at 04:34 AM.
  #20075  
Old 03-15-2012, 04:33 AM
SHH's Avatar
SHH
SHH is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: Oct 2011
Posts: 439
SHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the rough
Jäklar vad svårt det ska vara... Bjuder på en till bara därför!



Vet inte om jag har visat den här också? Riktigt snygg!

 

Last edited by SHH; 03-15-2012 at 04:37 AM.
  #20076  
Old 03-15-2012, 04:57 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by SHH
Jäklar vad svårt det ska vara... Bjuder på en till bara därför!

FF

Vet inte om jag har visat den här också? Riktigt snygg!

599
Vad tycker du om FFens utseende nu när du sett den "irl"? Jag har själv inte sett den men tycker den är riktigt trevlig att vila ögonen på från dom bilder jag har sett.

Jag har sett bilder på den brittisk reggade 599an på något annat forum. Gillar verkligen den folieringen!
 
  #20077  
Old 03-15-2012, 05:44 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Spontant gillar jag FFen, hatar 458, ogillar Californian men älskar 599an. Men det där brukar förändras för var dag som går så ni kan säkert hitta någon quote här någonstans som säger annorlunda .

Annars sitter jag i biblioteket och skriver min jävla uppsats (läs: ska skriva min uppsats men sitter mest och googlar runt om sommarens äventyr, Road-trip till Kiev och fotbolls EM). Gör ni själva?
 
  #20078  
Old 03-15-2012, 05:50 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by strebo
Spontant gillar jag FFen, hatar 458, ogillar Californian men älskar 599an. Men det där brukar förändras för var dag som går så ni kan säkert hitta någon quote här någonstans som säger annorlunda .

Annars sitter jag i biblioteket och skriver min jävla uppsats (läs: ska skriva min uppsats men sitter mest och googlar runt om sommarens äventyr, Road-trip till Kiev och fotbolls EM). Gör ni själva?
Var lite tveksam till 458 innan jag faktiskt såg den. Brutal som fan i verkligheten ju!

Det låter nästan vettigare än att skriva uppsats! Själv sitter jag i soffan och väntar på att resa till vasagatan 1, inte jättesugen just nu...
 
  #20079  
Old 03-15-2012, 05:54 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by strebo
Spontant gillar jag FFen, hatar 458, ogillar Californian men älskar 599an. Men det där brukar förändras för var dag som går så ni kan säkert hitta någon quote här någonstans som säger annorlunda .

Annars sitter jag i biblioteket och skriver min jävla uppsats (läs: ska skriva min uppsats men sitter mest och googlar runt om sommarens äventyr, Road-trip till Kiev och fotbolls EM). Gör ni själva?
Då tycker vi ungefär lika, förutom att jag tycker 458an är en av dom coolaste skapelserna från Ferrari
599an är riktigt läcker, dock gillar jag GTOns aggresiva look mer än GTBn. F12 Berlinetta ser ju också riktigt smaskig ut!

Själv ska jag stoppa i mig lite mat innan det bär av mos Stockholm för århundradets kryssning. Hem på lördag em och ladda om batterierna innan jag flyger till Österrike på söndag. Finns det internet på hotellet kanske jag blir tvungen att dela med mig av en åkbild eller två
 
  #20080  
Old 03-15-2012, 06:10 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Århundradets kryssning? Finns den? Är det skräcködlor mellan 35-40 år på dansgolvet då istället för 45-50-åriga klimakteriekärringar?
Nej skojar bara, det låter som du har några sköna dagar framför dig! Have fun!
 



All times are GMT -4. The time now is 09:16 AM.