Notices
General Automotive & SUV Forum Discussion Forum For All Other Auto Makes & General Trends In The Automotive Industry.

Skulle uppskatta era tips och erfarenheter!

Thread Tools

Search this Thread

Old 10-29-2024 | 06:35 PM
summasolga's Avatar
|
Teamspeed Rookie
summasolga is an unknown quantity at this point
Skulle uppskatta era tips och erfarenheter!

Tjena! Jag har kollat runt på bettingsidor utan svensk licens för att slippa de begränsningar som svenska sajter har, men jag är lite tveksam. Det är speciellt uttagen jag funderar på. Är det någon här som har erfarenhet av att spela på dessa sidor och vet om uttagen går smidigt? Jag vill ju inte hamna i en situation där det blir krångligt att få ut vinsterna. Skulle uppskatta era tips och erfarenheter!

Old 10-30-2024 | 04:10 AM
simka's Avatar
Teamspeed Rookie
simka is an unknown quantity at this point
Hej! Jag har spelat på flera bettingsidor utan svensk licens och hittills har det gått smidigt. Bonusarna är betydligt bättre än på svenska sajter, och uttagen har funkat bra för mig. Kolla gärna på https://xn--utlndskabettingsidor-dzb.se/ för att hitta sidor som är pålitliga. Det gäller bara att kolla upp reglerna och omsättningskraven innan du börjar, så du slipper otrevliga överraskningar.

Old 10-30-2024 | 07:35 AM
bims's Avatar
Teamspeed Rookie
bims is an unknown quantity at this point
Jag har också testat bettingsidor utan svensk licens och har haft en bra upplevelse. Det är definitivt en friare känsla och bonusarna gör det värt det. Uttagen har inte varit ett problem för mig heller. Men som sagt, det är viktigt att man kollar upp vilka sidor som är bra och läser recensioner noga. Det finns ju ingen Spelpaus på dessa sidor, så man måste vara extra noggrann med sitt spelande och sätta gränser för sig själv.